کد خبر : 1632433 | 03 شهریور 1398 ساعت 16:13 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

از تاخیر در مسابقه تا جایزه خارج از نوبت

روایتی از مراسم بی نظم و شلوغ برترین‌ها

مراسم برترین‌های لیگ هجدهم با تمام مشکلاتش پایان یافت. از تاخیر در شروع برنامه تا بی نظمی و اعطای جایزه خارج از نوبت که خارج از ذهن حضار بود.

روایتی از مراسم بی نظم و شلوغ برترین‌ها

به گزارش "ورزش ‌سه"، وقتی کارت دعوت مراسم برترین‌های لیگ برتر به تحریریه آمد همه قبل از باز شدن پاکت این گمان را می‌کردند که به مانند هر سال این جشن در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. اما آدرس دیگری به چشم خورد؛ سعادت آباد- هتل اسپیناس پالاس- سالن رویال. مکانی که نشان می‌دهد برای انتخاب برترین‌ها جای مناسبی است و مسئولان سازمان لیگ انتخاب خوبی را انجام داده‌اند.


خبرنگار ما از ساعت 12 به محل برگزاری جشن رفت و سالن در حال آماده سازی بود. ابتدا استیج توسط تیم تدارکات آماده شد و سپس نور، صدا و تصویر مورد آزمایش قرار گرفت. بعد از آن آماده سازی محوطه بیرونی در دستور کار قرار گرفت. ابتدا فرش قرمز را پهن کردند و بنر اسپانسر را آن پشت قرار دادند تا هنگام رفت و آمد بازیکنان مورد توجه قرار گیرد. در سمت چپ سالن نیز وسایل پذیرایی آماده شده بود و گروهی با نواختن ساز از مهمانان استقبال می‌کردند.


در ابتدا قرار بود که این مراسم از ساعت 16:30 برگزار شود. به همین دلیل از ساعت 16 مهمانان ویژه به سالن آمدند و با عبور از فرش قرمز راهی سالن شدند. ابتدا محمد بلبلی، بازیکن استقلال که جزو کاندیداهای پدیده فصل بود به سالن رویال آمد. بعد از بازیکنان سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند دسته جمعی از پرسپولیس آمدند و گابریل کالدرون و بعد از آن ایرج عرب حسن ختام کاروان قهرمان لیگ هجدهم بودند. در این بین وجود افراد متفرقه در محوطه سالن و بین خبرنگاران برای ثبت عکس یادگاری با ستاره‌های فوتبال آزار دهنده بود و واکنش هیچ کدام از مسئولان را به همراه نداشت.

 


از استقلال نیز به جز بلبلی، جواد زرینچه و وریا غفوری هر کدام جدا خود را به سالن رساندند تا آماده رقابت با دیگر مدعیان باشند. بعد از آن نوبت به مقامات رسید؛ ابتدا مهدی تاج آمد و سپس ابراهیم شکوری پس از پاسخ به خبرنگاران از فرش قرمز عبور کرد. محمدرضا داورزنی، معاون وزیر نیز آخرین فرد مسئولی بود که برای حضور در جشن آمد. بعد از آمدن یحیی گل محمدی و فرهاد حمیداوی از شهر خودرو همه خبرنگاران و عکاسان راهی سالن شدند تا مراسم شروع شود.


وقتی وارد سالن شدیم، صندلی‌های خالی به چشم آمد و در ذوق آدم می‌زد. مسئله‌ای که شور و هیجان را از سالن می‌گرفت. سال‌های قبل در سالن میلاد افراد زیادی حضور داشتند که به تشویق بازیکنان مورد علاقه خود می‌پرداختند اما روز گذشته خبری از این اتفاق نبود. موضوعی که علیرضا بیرانوند هم بعد از دریافت جایزه مرد سال فوتبال ایران به آن اشاره کرد. سرانجام این جشن با 1 ساعت و 45 دقیقه تاخیر آغاز شد. در ابتدا این شایعه به وجود آمد که مدیران هتل به علت بدهی سازمان لیگ اجازه برگزاری مراسم را ندادند در ادامه صادق درودگر وجود مشکل با صدا و سیما و عدم پخش زنده تلویزیونی را عامل تاخیر در شروع برنامه دانست.


در نهایت برنامه ساعت 18:15 استارت خورد. در ابتدا یک گروه با دبه‌های پلاستیکی ساز زدند و کار نمایشی برگزار کردند و بعد از صحبت ابتدایی مجری و سخنرانی مهدی تاج خیلی سریع به سراغ پخش جوایز رفتند که مجتبی جباری به استیج آمد. وقتی جوایز تیم‌های پایه اهدا می‌شد هیچ موزیکی در سالن به گوش نمی‌رسید که اعتراض مجری را به همراه داشت. بعد از آن همه چیز طبق برنامه پیش رفت تا اینکه به سراغ جوایز لیگ برتر رفتیم.

 


در ابتدا قرار شد تا صادق درودگر، جایزه پدیده لیگ هجدهم را اعلام کند. عنوانی که به اللهیار صیادمنش رسید و جواد زرینچه به جای بازیکن فنرباغچه تندیس را دریافت کرد. اما رییس سازمان اقتصادی در اقدامی عجیب و خارج از برنامه برترین مدافع لیگ هجدهم را اعلام کرد و از سیدجلال حسینی خواست که جایزه خود را دریافت کند. مسئله‌ای که بدون پخش تیزر همراه شد و تازه بعد از اعلام نام حسینی تیزر مربوط به بخش بهترین مدافع پخش شد. کاپیتان پرسپولیس در ادامه برنامه نیز جایزه برترین مربی که به برانکو ایوانکوویچ رسید را دریافت کرد تا او را به مربی سابق خود برساند. هم‌چنین باید اشاره کرد که سه جایزه‌ای که به بازیکنان سپاهان رسید در اقدامی بسیار عجیب در اختیار رییس هیئت فوتبال استان قرار گرفت. تیم سپاهان برای بازی به بوشهر رفته بود و حداقل یک مقام مسئول از این باشگاه می‌توانست در مراسم باشد که این اتفاق رخ نداد.

 

نکته جالب توجه این بود که به علت تاخیر در شروع برنامه هیچ کدام از برندگان جوایز فرصت صحبت پیدا نکردند و این نقطه ضعفی محسوب می‌شد. در انتها وقتی که مراسم به پایان رسید هرج و مرج زیادی در سالن به وجود آمد. زمانی که خبرنگاران برای مصاحبه با علیرضا بیرانوند رفتند تعداد زیادی از مردم برای گرفتن سلفی از پله‌های استیج بالای رفتند و فضا را برای خبرنگاران تنگ کردند. موردی که مورد توجه هیچ کدام از مسئولین قرار نگرفت و آن‌ها بلافاصله بعد از پایان جلسه بدون پاسخگویی به خبرنگاران سالن را ترک کردند.

 

 

دیدگاه‌ها