کد خبر : 1632540 | 04 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک مسی به ستاره جوان بارسلونا(عکس)

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل بارسا در شبکه‌های اجتماعی از دو بازیکن جوان این تیم کارلس پرز و آنسو فاتی تمجید کرد.

تبریک مسی به ستاره جوان بارسلونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی کاپیتان بارسلونا که دیشب در جریان پیروزی 5-2 تیمش مقابل رئال بتیس در نوکمپ به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در میدان حضور نداشت اما روی سکوها درخشش بلوگرانا را تماشا می‌کرد بعد از بازی به خصوص از درخشش ستاره‌های جوانی که در این بازی با پیراهن بارسا درخشیدند خوشحال بود و در شبکه‌های اجتماعی به تمجید از دو نفر از این جوانها، کارلس پرز و آنسو فاتی پرداخت.

 

دو جوانی که لیونل مسی در پست خود در شبکه‌های اجتماعی به تعریف آنها پرداخت در بازی دیروز نمایش بسیار خوبی ارائه کردند. کارلس پرز در دقیقه 56 موفق شد برای آبی اناری‌ها گلزنی کند و آنسو فاتی هم در حالی وارد میدان شد که دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا نام گرفت.

 

1429408

 

آنسو فاتی هم بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" واقعیت این است که خیلی عصبی بودم و فقط می‌توانم از همه تشکر کنم. از باشگاه، سرمربی، هواداران و همه کسانی که اینقدر خوب از من استقبال کردند. بعد از بازی دنبال پدر و مادر و خانواده‌ام می‌گشتم، کسانی که تا اینجا همیشه در کنارم بوده‌اند".

 

1429409

 

ستاره 16ساله بارسلونا در ادامه گفت:" بعد از بازی در زمین ماندم چون باورم نمی‌شد. حالا وقت آن است که از اتفاق بزرگی که امروز برایم افتاد لذت ببرم. فقط می‌توانم تشکر کنم. همین و بس".

 

مسی علاوه بر این از درخشش همبازی جدیدش آنتوان گریزمان هم خوشحال بود. بعد از گلی که آنتوان گریزمان در دقیقه 50 و با یک ضربه کات‌دار استثنایی به ثمر رساند دوربین‌های تلویزیونی تصاویری از خوشحالی مسی از این گل زیبا را ثبت کردند.

 

مسی برای بازگشت به میادین با پیراهن آبی و اناری بارسلونا آماده می‌شود و انتظار می‌رود از روز شنبه آینده در بازی تیمش مقابل اوساسونا به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها