کد خبر : 1632548 | 04 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: وضعیت نیمار هر چه سریعتر روشن شود

توماس توخل بعد از پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل تولوز خواستار روشن شدن سریع و قطعی وضعیت نامشخص نیمار شد.

توخل: وضعیت نیمار هر چه سریعتر روشن شود

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی PSG بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل تولوز در هفته سوم لوشامپیونا که بار دیگر بدون حضور نیمار در ترکیب پاریسی‌ها انجام شد گفت باشگاه پاری سن ژرمن باید هر چه سریعتر وضعیت نیمار را روشن کند.

 

1429413

 

درحالیکه حدود یک هفته مانده به پایان فرصت نقل و انتقالات در کشورهای اروپایی شایعات درباره انتقال احتمالی نیمار به یکی از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید همچنان مطرح است، توماس توخل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هدف ما از آغاز این بوده که پرونده نیمار هر چه سریعتر بسته شود. لئوناردو می‌داند که من می‌خواهم او را در تیم نگه دارم. ولی این فقط به لئوناردو بستگی ندارد. بله، وضعیت نیمار خیلی روشن و شفاف نیست ولی ما باید شفاف و قطعی‌اش کنیم".

 

توخل در ادامه صحبتهایش درباره وضعیت کاوانی که تنها بعد از 14 دقیقه حضور در بازی آسیب دید و کیلیان امباپه که در اواخر مسابقه لنگان لنگان مجبور به ترک زمین شد به خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم آسیب‌دیدگی کاوانی و امباپه جدی است یا نه. از این بابت ناراحتم چون ما در حال حاضر خیلی قوی بودیم و حتی یک مصدومیت برای من ناراحت‌کننده است چون ما می‌خواهیم با کل بازیکنان‌مان کار کنیم. بله وضعیت دشواری است".

 

 

دیدگاه‌ها