کد خبر : 1632624 | 04 شهریور 1398 ساعت 14:36 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

النصر- السد به یاد اسکوچیچ و سپاهان!

السد قطر و‌ النصر عربستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی امشب در ریاض به مصاف هم می روند.

به گزارش ورزش سه، تیم های النصر عربستان و السد قطر باید امشب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند که تیم النصر بیش از ۱۵۰۰ روز است که شکستی در خانه و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نداشته، آنها در این مدت ۶ بار به مصاف حریفان رفتند و باختی برایشان ثبت نشد.

 


تیم های النصر و السد در سال ۲۰۱۱ به همراه استقلال و پاختاکور همگروه بودند که در نهایت السد به عنوان تیم اول و النصر به عنوان تیم دوم صعود کردند، در دیدارهای رو در رو یک تساوی ۱-۱ و یک برد ۱-۰ به سود السد به دست آمد.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی صنعت نفت آبادان در آن زمان سرمربی زردهای ریاض بود و این تیم را به مرحله بعد رساند.

 

السد پس از صعود برابر الشباب عربستان پیروز شد و حریف سپاهان در مرحله بعد شد، سپاهان در مرحله قبل از آن موفق شده بود بنیادکار ازبکستان را شکست بدهد.

 

دیدار جنجالی که سپاهان بازی رفتش را به دلیل دوکارته شدن رحمان احمدی با نتیجه ۳-۰ شکست خورد و برد ۲-۱ در بازی رفت برابر السد افاقه نکرد و السد به مرحله بعد صعود کرد و پس از شکست سوون سامسونگ و جونبورک موتورز از کره جنوبی به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

گفتنی است در دیدار امشب السد با پیراهن سفید و النصر با پیراهن زرد به میدان می روند.

 

1429505

 

1429504


السد قطر و النصر عربستان پیش از این در سال 2011 برابر هم قرار گرفته بودند که در مرحله گروهی بود و السد در بازی رفت با نتیجه 1-1 متوقف شد و در بازی برگشت با نتیجه 1-0 پیروز شد. السد همان سال تا فینال رفت و قهرمان شد همان سالی که با دو کارته شدن رحمان احمدی سپاهان سه بر صفر بازنده شده

 

دیدگاه‌ها