کد خبر : 1632628 | 04 شهریور 1398 ساعت 15:15 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

گریزی، قهرمان جدید نوکمپ

شبی که گریزمان، لیونل مسی بود

آنتوان گریزمان در دیداری که فشار زیادی روی او بود، به خوبی توانست پاسخ انتظارات را بدهد و با دبل مقابل بتیس اجازه نداد غیبت مسی احساس شود.

شبی که گریزمان، لیونل مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شب گذشته آنتوان گریزمان پس از یک پیش فصل نه چندان مطلوب و یک بازی ناامیدکننده برابر بیلبائو در هفته اول لالیگا، قدم به نوکمپ گذاشت تا در غیاب مسی و سوارز، رهبر خط حمله بارسلونا باشد. فشار روی او حداکثری بود.

 

 

1429511

 

 

لیونل مسی و لوئیس سوارز هر دو مصدوم بودند و به بازی شب گذشته نرسیدند. آنها همراه فرزندان شان از روی سکوهای نوکمپ نظاره گر بازی بودند. عثمان دمبله دیگر مهاجم بارسا هم که مصدوم بود نیز از روی سکوها کنار کارلس آلنیا تماشاگر مسابقه بود.

پس از شکست در هفته اول لالیگا و با توجه به غیبت سه مهاجم اصلی، بسیاری از هواداران بارسا به بازی با بتیس بدبین بودند اما گریزمان در کنار ستاره های جوان بارسا همچون کارلس پرز، اجازه ندادند کسی غیبت ابرستاره های تیم را حس کند.

 

 

1429401

 

 

گریزمان مرد همیشه فعال در تمام خطوط بود، او میل به توپگیری از هم تیمی هایش و مشارکت در بازی تیم داشت و پیوسته باعث به هم ریختگی نظم خط میانی و دفاعی بتیس می شد. گریزمان برای دیگر هم تیمی هایش ایجاد فضا می کرد و با اینکه مهاجم نوک بود اما به عقب می آمد و یک بازیکن فعال در زمین بود. ستاره فرانسوی 64 پاس داد که 54 تای آن به مقصد رسید. 4 بار شوتزنی کرد، دو گل زد و یک پاس گل هم به آرتورو ویدال داد. 16 بار توپ را از دست داد و سه بار نیز از بازیکنان حریف توپگیری کرد.

گریزمان با دو گلی که زد، حالا همراه با کریم بنزما، سرجی گواردیولا، لورن و جرارد موره نو در صدر گلزنان لالیگا قرار دارد. گل اول او به سبک لوئیس سوارز بود. او با فرار از تله آفساید، خود را به سمت توپ پرتاب کرد و با ضربه ای محکم، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. گل دوم او هم به زیبایی هر چه تمام تر و به سبک گل های مسی به ثمر رسید. خود گریزمان هم در پایان بازی گفت که گل دومش را از مسی تقلید کرده است.

 

 

1429360

 

 

1429387

 

 

در نهایت همان هوادارانی که چند ماه پیش در نوکمپ به شدت علیه او سوت های اعتراضی سر داده بودند(زمانی که با پیراهن اتلتیکو برابر بارسا به میدان رفت)، ایستاده به تشویق او پرداختند. حالا دیگر همه، اتفاقات سال گذشته و بدعهدی گریزمان را فراموش کرده اند و ستاره فرانسوی در صلح کامل با دوآتشه های بارسا قرار دارد.

اکنون بسیاری منتظر تماشای بازی او کنار لیونل مسی هستند. ال سادار و بازی برابر اوساسونا می تواند همان دیداری باشد که به انتظارات برای مشاهده زوج مسی-گریزمان پایان بدهد. در روزی که سوارز و دمبله بازهم غایب خواهند بود، این بار خط حمله بارسا را مسی و گریزمان، باهم رهبری خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها