کد خبر : 1632636 | 04 شهریور 1398 ساعت 15:37 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار خیر: از مشکلات این سامانه خبر داریم

دیگر شرایطی به مانند بازی پرسپولیس رخ نمی‌دهد

مدیر پروژه گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی در خصوص مشکلات به وجود آمده در بازی پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

دیگر شرایطی به مانند بازی پرسپولیس رخ نمی‌دهد

به گزارش "ورزش‌ سه"،  انتظار خیر مدیر پروژه گیت‌های الکترونیکی استادیوم‌ آزادی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات به وجود آمده در بازی پرسپولیس و پارس جم گفت: اطلاع دارید که این یک طرح نو است که در کشور عملیاتی می‌شود و خالی از عیب و ایراد نیست و ما هم به این موضوع اذعان داریم و سعی می‌کنیم در مسابقات آینده این مشکل را حل کنیم. همانطور که می‌دانید این یک سیستم است که افراد زیادی در به موفقیت رسیدن آن نقش دارند. در روز بازی پرسپولیس ما تحلیلی از وضعیت داشتیم یکی از مشکلات ما ازدحام جمعیت در پشت گیت‌ها بود که قرار شده برای بازی بعد هماهنگی لازم انجام شده و ماموران نیروی انتظامی در اول صف‌ها بایستند و به تعداد نفرات لازم صف‌ها تشکیل شود. در بازی قبلی به علت تجمع بیش از حد هواداران حتی کسانی که بلیط داشتند نتوانستند از گیت عبور کنند.


وی در ادامه گفت: در آن لحظه نمی‌شد هواداران را از صف‌ها دور کرد. مسیر اصلی منتهی به گیت‌های الکترونیکی طوری طراحی شده که حداکثر ظرفیت ورودی را داشته باشند. ما برای هر گیت دو ورود و یک خروج اضطرار در نظر گرفتیم که متاسفانه در بازی قبل به علت اطلاع رسانی ضعیف مسیر خروج هم پر از هوادار برای ورودی بود. خواهش داریم که هواداران این موضوع را رعایت کنند.


انتظار خیر در پاسخ به اینکه نفری می‌توانست با یک کارت، شش بلیط خریداری کند گفت: این موضوع به شکلی که مطرح شده نبوده است. ولی ما بعد از اینکه فرمانده میدان تصمیم گرفت، با کارت ملی در صورت اینکه مجددا هم ثبت شده باشد، اجازه ورود را بدهیم که استثنا بود و در بازی های بعد از این اتفاق رخ نخواهد داد. تنها هدف ما از این کار ایجاد نظم بود که به آن رسیدیم.

 

دیدگاه‌ها