کد خبر : 1632761 | 05 شهریور 1398 ساعت 01:25 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع قدرتمندانه اینتر در فصل جدید با گلزنی لوکاکو

اینتر در اولین دیدارش در رقابت های این فصل سری آ با نتیجه 4-0 لچه را در هم کوبید.

شروع قدرتمندانه اینتر در فصل جدید با گلزنی لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از هفته اول رقابت های سری آ، شاگردان آنتونیو کونته امشب میزبان لچه بودند و با یک بازی برتر توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

اینتری ها بازی را هجومی آغاز کردند و می توانستند خیلی زود به گل اول برسند اما ضربه سنسی بعد از برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت.

برتری میزبان ادامه داشت اما در دقیقه 14 این لچه بود که می توانست روی یک ضدحمله به گل برسد ولی حضور به موقع اشکرینیار، دروازه نرآتزوری را نجات داد.

حملات اینتر ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 21، سرانجام قفل دروازه لچه باز شد. روی یک حرکت تیمی خوب، مارسلو بروزوویچ با پاس کواندو آسامووا صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی دیدنی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1429644

 

لچه هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 24 گل دوم را دریافت کرد. این بار استفانو سنسی بود که با پاس ماتیاس وسینو پشت محوطه جریمه به توپ رسید و بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، با شوتی تماشایی و دقیق، کار را تمام کرد.

 

1429645

 

حملات نرآتزوری بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری اینتر آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه لچه ایجاد نشد تا اینکه سرانجام در دقیقه 60، روملو لوکاکو گل سوم تیمش و اولین گل خود در سری آ را به ثمر رساند. ابتدا این لائوتارو مارتینز بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه لچه را تهدید کرد. گابریل توپ را ناقص دفع کرد و لوکاکو با فرصت طلبی توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

 

1429647

 

این گل و تعویض هایی که لچه انجام داد، هم تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و باز هم این شاگردان کونته بودند که بر بازی تسلط داشتند. در دقیقه 76، دیگو فاریاس، یکی از تعویضی های لچه، تنها بعد از 20 دقیقه حضور در زمین، به دلیل تکل خشن روی پای بارلا، با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا کار برای لچه سخت تر شود.

اینتری ها از این برتری استفاده کردند و با افزایش حملات شان، در دقیقه 83 به گل چهارم رسیدند. کاندروا که با پاس بارلا صاحب موقعیت شده بود با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه، گل چهارم اینتر را به نام خود ثبت کرد.

 

1429646

 

در دقایق پایانی هم اینتر تیم برتر میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با حساب 4-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها