کد خبر : 1632768 | 05 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بروزوویچ: کیفیت اینتر در بازی بعدی معلوم می‌شود

مارسلو بروزوویچ، زننده اولین گل فصل اینتر در بازی دیروز این تیم می‌گوید باید منتظر عملکرد اینتر در بازی بعدی بود تا مشخص شود این تیم امسال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی هست یا نه.

بروزوویچ: کیفیت اینتر در بازی بعدی معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو بروزوویچ، ستاره خط میانی اینترمیلان که دیروز در اولین بازی نراتزوری در فصل جدید سری آ اولین گل تیمش را وارد دروازه لچه کرد تا در نهایت اینتر از این بازی با پیروزی 4-0 بیرون بیاید می‌گوید بعد از یک بازی، صحبت کردن درباره شانس قهرمانی اینتر کمی زود است و باید دست‌کم تا بازی بعدی مقابل کالیاری منتظر ماند و بعد از آن است که می‌توان اینتر را یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی امسال سری آ دانست.

 

1429653

 

درحالیکه بعد از پیروزی دیروز اینتر خیلی‌ها معتقدند نراتزوری امسال تیمی است که می‌تواند بالاخره به  حاکمیت مطلق یوونتوس در سری آ پایان دهد اما بروزوویچ معتقد است برای صادر کردن چنین احکامی نباید بیش از حد عجله کرد.

 

بروزوویچ بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است اینتر امسال می‌تواند قهرمان اسکودتو شود گفت:" شاید بله. شاید هم نه. بعد از بازی بعدی خواهیم فهمید که اوضاع از چه قرار است. نمی‌دانم که اینتر امسال حس متفاوتی دارد یا نه. امشب هواداران زیادی به استادیوم آمده بودند. بعد از هفت هشت سال امروز شاهد هواداران خیلی زیادی بودیم. از همه متشکرم. بیائید امیدوار باشیم که ما در بازی‌های بعدی هم همینقدر خوب کار کنیم".

 

بروزوویچ که در بازی دیروز اولین گل اینتر در دوران سرمربی‌گری کونته را به ثمر رساند در پاسخ به سوالهایی درباره گل خود در این بازی به شوخی گفت:" شاید به عنوان یک هافبک دفاعی باید بیشتر مراقب باشم ولی شوت خوبی زدم و توپ وارد دروازه شد".

 

 

دیدگاه‌ها