کد خبر : 1632788 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:05 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: استقلالی‌ها مغرور شدند و باختند

بابک مرادی مهاجم تیم ماشین سازی که در پست غیرتخصصی به میدان رفت، می گوید غرور استقلالی ها عامل باختشان شد.

مرادی: استقلالی‌ها مغرور شدند و باختند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول لیگ نوزدهم تیم ماشین سازی شگفتی ساز شد و توانست استقلال را شکست دهد. این نتیجه در حالی رقم خورد که یکی از بهترین های تیم رسول خطیبی، بابک مرادی مدافع چپ این تیم بود. او که پست تخصصی اش مهاجم نوک است، در این بازی باتوجه به کمبود بازیکن به پست دفاع چپ رفت و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

 

* چطور توانستید استقلال را شکست دهید؟

 

آقا رسول در تمرینات به ما می گفتند که اگر عمق دفاعمان را ببندیم، استقلال نمی تواند گل بزند. ما هم خداراشکر این کار را کردیم و با دفاع سازمان یافته نشان دادیم که می توانیم هر تیمی را متوقف کنیم. اما فراموش نکنید استقلال تیم بسیار خوبی است، نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند.

 

* خودت هم در پست دفاع چپ بازی کردی که تعجب آور بود.

 

بله من دفاع چپ بازی کردم، اما خودتان می دانید که مهاجم نوک و وینگر هستم اما بعد از این که برای فولاد دفاع چپ بازی کردم، آقا رسول تشخیص داد که دفاع چپ خیلی مثبت تر عمل می‌کنم. تیم ما دفاع چپ نداشت، من هم از این تصمیم استقبال کردم. من اولین پستی که بازی کردم دفاع چپ بود و در جوانان فجردر این پست فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم.

 

* پس به وظایفت آشنا هستی؟

 

بله، هرچه سرمربی تیم بگوید را عمل می کنم. البته خودم بعد از بازی فهمیدم چند کارشناس و آنالیزور از عملکردم تعریف کرده بودند که خیلی خوشحال شدم. البته مهم نتیجه گرفتن تیم است و ما فقط برای این بازی می کنیم.

 

* بازی مقابل وریا غفوری و داریوش شجاعیان چطور بود؟

 

وریا یک انسان بزرگ و با شخصیت هست، همینطور داریوش شجاعیان. من وظیفه ام این بود که عقب بمانم و دفاع کنم. من خودم را دست کم نمی گیرم و مقابل دو ملی پوش استقلال هم تلاش کردم خوب باشم و حداقل در فاز دفاعی مثبت باشم. من به خودم ایمان دارم و می گویم که اگر خودم باشم می توانم هر بازیکنی را کنترل کنم.

 

* درباره بازی دوستانه با استقلال که 4 گل خوردید هم صحبت میکنی؟

 

شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی خیلی فرق دارد. ما در آن بازی ترکیب متفاوتی داشتیم. همچنین بدن های ما آن موقع واقعا سنگین بود و استقلالی ها سر حال تر بودند. ضمن این که در همان بازی چند بازیکن تستی در ترکیب ما حضور داشت. مثلا خود من هم مهاجم نوک بازی کردم. آن بازی خیلی به ما کمک کرد، آقا رسول هم ترکیب را تغییر دادند و فکر می کنم باعث شد که در این بازی منسجم تر بازی کنیم. به هر حال خداراشکر که توانستیم ببریم.

 

* استقلالی هم مغرورانه مقابل شما بازی کردند؟

 

اتفاقا می خواستم درباره این موضوع هم صحبت کنم. آن ها در بازی دوستانه خیلی محکم بودند و توانستند 4 گل بزنند اما این بازی انگار ما را دست کم گرفته بودند و کمی مغرور شدند، البته این احساس من است.

 

* وقتی داور 6 دقیقه وقت اضافه گرفت، فکر می‌کردی برنده شوید؟

 

واقعیت را بگویم، من فکر می کردم بازی صفر صفر می شود اما وقتی در دقیقه اول که فرید کریمی تک به تک شد من گفتم که می توانیم روی ضد حملات به استقلال گل بزنیم. اما در آن دقیقه فکر نمی کردم که گل بزنیم. دقیقه 96 استقلال فشار آورد و ما روی ضد حمله خطا گرفتیم و خدا کمک کرد و اتابک هم توانست گل بزند.

 

* شیخ دیاباته را چطور دیدی؟

 

ما در تهران او را از نزدیک دیدیم، شیخ از لحاظ فیزیکی بازیکن بسیار خوبی است، از وقتی که آمد به ترکیب تاکتیک استقلال به سانتر تغییر کرد و ما هم تلاش داشتیم تا با هجوم به سمت او بتوانیم کنترلش کنیم.

 

* بازی بعدی تان هم خیلی سخت است؛ پدیده و سپاهان.

 

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما اینجا با استقلال بازی کردیم و بردیم. سپاهان و پدیده هم مدعی قهرمانی هستند و نمی شود پیش بینی کرد اما ما با تمام وجود می رویم که از حیثیت تیممان دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها