کد خبر : 1632802 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:33 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

قشقایی - مس رفسنجان؛ بازی با یار دوازدهم

دو تیم قشقایی شیراز و مس رفسنجان درچارچوب هفته سوم لیگ یک با یکدیگر تقابل خواهند کرد.

قشقایی - مس رفسنجان؛ بازی با یار دوازدهم

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی شیراز با هدایت غلامرضا عنایتی تا اینجای کار موفق ظاهر شد. شیرازی ها اولین گام را محکم برداشتند و در همان اول راه یک برد قاطع به دست آوردند. شاگردان عنایتی هفته گذشته به مصاف تیم تازه لیگ یکی شده خوشه طلایی رفتند و از این تیم یک امتیاز گرفتند تا با چهار امتیاز یکی از تعقیب کنندگان صدر جدول محسوب شوند.

 

هفته سوم درحالی برگزار می شود که یک دیدار را قشقایی شیراز و مس رفسنجان صورت خواهند داد. مس رفسنجان در دو بازی ابتدایی خود دو تساوی کسب کرد تا تنها دو امتیاز ماحصل شاگردان ربیعی در دو هفته اول لیگ باشد.

 

تقابل این هفته قشقایی و مس رفسنجان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد. شیرازی ها برای عقب نماندن از کورس و تداوم حضور در جمع مدعیان نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند‌. در سویی دیگر رفسنجانی ها برای رسیدن به نیمه بالایی جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارند‌. این بازی قطعا با حضور پرشور تماشاگران قشقایی در استادیوم حافظیه شیراز برگزار می شود و این حضور آنقدر برای شاگردان غلامرضا عنایتی ارزشمند است که گویی با 12 بازیکن در زمین حاضر می شوند.

 

جدال این دو تیم روز سه شنبه پنجم شهریور ماه ساعت 17:15 با قضاوت روح الله شریفی به همراه حمیدرضا افشون، بهمن عبدالهی و وحید زمانی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها