کد خبر : 1632803 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:35 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

نیروی زمینی - سپیدرود؛ جدال قعرنشینان در پایتخت

شاگردان امید رضا روانخواه در سومین هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برابر سپیدرود صف آرایی خواهند کرد.

نیروی زمینی - سپیدرود؛ جدال قعرنشینان در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، نیروی زمینی و سپیدرود دو تیمی هستند که فصل گذشته در لیگ یک حضور نداشتند. یکی طعم صعود را چشید و دیگری طعم سقوط را مزه کرد. نیروی زمینی با هدایت امید روانخواه به لیگ یک رسید و دو هفته را پشت سر گذاشت.نیروی زمینی یکی از تیم های ناکام تا اینجای کار شمرده می شود‌. شاگردان روانخواه در دو هفته ابتدایی به مصاف تیم های خوشه طلایی و بادران رفتند ولی امتیازی را از این دو تقابل دشت نکردند‌ تا بدون امتیاز در قعر جدول و تنها بالاتر از علم و ادب تبریز قرار بگیرند.

 

در آن سوی میدان سپیدرود قرار گرفته که وضعیت آنها نیز بهتر از نیروی زمینی نیست. سپیدرودی ها در جدول رده بندی لیگ یک همسایه نیروی زمینی هستند و با یک امتیاز در رده شانزدهم جا گرفته اند. تقابل این دو تیم را می توان جدال قعرنشینان نامید و هرکدام از این دو تیم می‌توانند سه امتیاز را صاحب شوند و خود را از این وضعیت نجات دهند‌‌.

 

نیروی زمینی و سپیدرود سه شنبه پنجم شهریور ماه از ساعت 17:30 در ورزشگاه غدیر تهران با هم دیدار خواهند کرد. محمدباقر پورباقر این بازی را قضاوت خواهد کرد و رامین بابایی، محمد گوهری نژاد و رضوان سرشار وی را در امر داوری کمک می کنند.

دیدگاه‌ها