کد خبر : 1632804 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:30 | 150.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جدید PSG به بارسا برای واگذاری نیمار

به گزارش لو پاریزین، باشگاه پاری سن ژرمن در درخواست جدید خود از بارسا خواسته برای جذب نیمار، دو بازیکنش دمبله و سمدو را واگذار کرده و 100 میلیون یورو هم نقداً پرداخت کند.

پیشنهاد جدید PSG به بارسا برای واگذاری نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لوپاریزین گزارش داد باشگاه پاری سن ژرمن در آخرین درخواست خود از بارسلونا برای واگذاری نیمار به این باشگاه کاتالان، از بلوگرانا خواسته که دو بازیکن خود عثمان دمبله و نلسون سمدو را به PSG واگذار کرده و 100 میلیون یورو نیز نقدا به حساب این باشگاه واریز کند.

 

اما رادیوی اسپانیایی RAC1 اعلام کرد هیاتی از باشگاه بارسلونا به پاریس سفر کرده تا در آخرین تلاش برای جذب نیمار با مدیران PSG به صورت رو در رو مذاکره کند. این هیات بارسا امروز سه شنبه با پاریسی‌ها مذاکره خواهد کرد. دو روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو و اسپورت هم این گزارش را تایید کرده‌اند.

 

1429675

 

بر اساس این گزارش، امروز روز تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت نیمار خواهد بود چون نمایندگان بارسلونا باید پاسخ خود را به پیشنهاد جدید PSG ارائه دهند.

 

از سوی دیگر مارکا می‌گوید ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا این هفته با نمایندگان این باشگاه در مذاکرات جلسه‌ای داشته و در این جلسه روشن شده که این باشگاه تنها حاضر است نیمار را برای این فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرد با این شرط که سال آینده با یک بند خرید در قرارداد او برای خرید قطعی‌اش 170 میلیون یورو پرداخت کند.

 

اما پاری سن ژرمن قیمت نیمار را بین 250 تا 300 میلیون یورو ارزیابی کرده و معتقد است دمبله و سمدو رویهم‌رفته چیزی در حدود 150 تا 200 میلیون یورو ارزش دارند و در نتیجه بارسا علاوه بر واگذاری آنها می‌تواند با 100 میلیون یورو نیمار را در اختیار بگیرد.

 

اما موندو دپورتیوو امروز اعلام کرد ارنستو والورده به مدیران بارسا اعلام کرده به هیچ وجه حاضر نیست نلسون سمدو را از دست بدهد و پیشنهاد جدید بارسا به PSG  واگذاری راکیتیچ و دمبله به علاوه 100 میلیون یورو خواهد بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها