کد خبر : 1632874 | 05 شهریور 1398 ساعت 15:01 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نیمار نزدیک از همیشه؟

راک1: ناصر الخلیفی در جلسه با بارسلونا حاضر شد

مدیر قطری پی اس جی بر خلاف انتظارات، امروز در جلسه با نماینده های اعزامی بارسلونا برای نیمار حاضر شده است.

راک1: ناصر الخلیفی در جلسه با بارسلونا حاضر شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، صبح امروز هیئتی سه نفره از بارسلونا به پاریس رفت تا با پی اس جی برای جذب نیمار وارد مذاکره شود. اسکار گرائو(مدیر اجرایی) به همراه خاویر بورداس و اریک آبیدال نماینده های اعزامی بارسا هستند.

در نشست دو هفته پیش، بورداس و آبیدال حاضر بودند ولی حضور اسکار گرائو بر اعتبار تیم اعزامی بارسا افزوده است و نشان می دهد جلسه امروز می تواند منجر به نتایج قطعی برای دو طرف شود.

 

 

1427897

 

 

در جلسه دو هفته پیش دو باشگاه، از پی اس جی تنها لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی حضور داشت و همه چیز بی نتیجه پایانی یافت ولی رادیو راک 1 منبع بسیار نزدیک به باشگاه بارسلونا، ساعتی پیش ادعا کرد که این بار ناصر الخلیفی مدیر قدرتمند پی اس جی نیز در مذاکرات حاضر شده است که این می تواند خبر خوبی برای بارسلونا باشد. حضور الخلیفی نشان می دهد که احتمالا امروز تکلیف آینده نیمار روشن خواهد شد و او را باید نزدیک‌تر از گذشته به بارسا دانست.

پیشنهاد بارسلونا انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی 170 میلیون یورویی است که تابستان بعد پرداخت خواهد شد و البته گفته می شود که پی اس جی دمبله و سمدو  را به‌علاوه 100 میلیون یورو می خواهد.

 

دیدگاه‌ها