کد خبر : 1632805 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:50 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

سرخپوشان - گل ریحان؛ تیم نصرتی به دنبال امتیاز 7

سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان البرز برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهند بود.

سرخپوشان  - گل ریحان؛ تیم نصرتی به دنبال امتیاز 7

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پاکدشت در هر دو هفته ای که در این فصل پشت سر گذاشت به مصاف تیم های گیلانی رفت و در اولین بازی موفق شد در خانه ملوان را شکست دهد ولی هفته گذشته در رشت شکست سنگینی از داماش این شهر متحمل شد.  پاکدشتی ها در حالی این هفته از گل ریحان پذیرایی می کنند که با سه امتیاز در میانه جدول ایستاده اند. اما در مقابل البرزی ها باختی را تجربه نکرده اند و با 4 امتیاز امیدوار به بالانشینی هستند.

 

گل ریحان البرز هفته گذشته یک بازی شش امتیازی برابر آلومینیوم انجام داد ولی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان محمد نصرتی اولین بردشان را در اولین بازی برابر آرمان گهر به دست آوردند. به تازگی هم فرشاد فلاحت زاده به عنوان مدیر فنی این تیم برگزیده شده است تا به محمد نصرتی در هدایت تیم مشاوره فنی بدهد. آخرین تقابل دو تیم سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان در هفته سی و دوم فصل گذشته بود که با برتری البرزی ها به پایان رسید.

 

جدال این دو تیم در چارچوب هفته سوم لیگ یک روز سه شنبه پنجم شهریورماه از ساعت 17:30 پیگیری خواهد شد. امیرسامان سلطانی، مهرداد نجفی، سعید زیبا و فرهاد امینی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها