کد خبر : 1632807 | 05 شهریور 1398 ساعت 11:48 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

رایکا بابل – بادران؛ تیم کاظمی به دنبال تدوام صدرنشینی

در سومین هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم رایکا میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.

رایکا بابل – بادران؛ تیم کاظمی به دنبال تدوام صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، مهران نجفی فرصت زیادی برای آماده سازی بازیکنان خود در اختیار نداشت و رایکا بابل در آخرین لحظات برای فصل جدید بسته شد. بابلی ها در دو دیدار ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کردند. هفته گذشته شاگردان نجفی به کرمان سفر کردند ولی با دستانی خالی به خانه برگشتند.

 

بادران اما شرایطی متفاوت تر از رایکا دارد و قبل از شروع فصل می شد حدس زد که نارنجی پوشان تهرانی جز مدعیان هستند. شاگردان فرهاد کاظمی دو دیدارشان در این فصل را با برتری پشت سر گذاشتند تا شش امتیاز را در همین ابتدا به دست آورند.

 

نارنجی پوشان در حالی این هفته به بابل سفر خواهند کرد که با توجه به تعقیب کنندگان صدرنشین، تنها سه امتیاز به کار شاگردان فرهاد کاظمی می آید تا از کورس و صدر جدول جا نمانند. اما بابلی ها نیاز مبرمی به این سه امتیاز دارند چون اگر امتیازی را در خانه از دست بدهند باید در ادامه راه برای قعرنشین نبودن تلاش کنند.

 

فرهاد کاظمی در گذشته مربی تیم خونه به خونه بوده که امروز به رایکا تغییر نام داده است. او بی شک به شرایط بازی در استادیوم شهدای هفتم تیر آشنا است و البته به خوبی می داند که حضور پرشور تماشاگران بابلی در استادیوم شرایط روحی و روانی را به سود تیم میزبان تغییر خواهد داد.

 

دیدار دو تیم رایکا بابل و بادران تهران از ساعت 17:30 روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک است و هم چنین عسگر محمدی، حامد تازه پور و حامد سیری وی را در امر داوری همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها