کد خبر : 1632813 | 05 شهریور 1398 ساعت 12:05 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

ملوان - داماش؛ ال گیلانوی 6 امتیازی

لیگ یک در ایستگاه سوم خود میزبان ال گیلانو خواهد بود.

ملوان - داماش؛ ال گیلانوی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، اگر بخواهیم جذاب ترین بازی هفته سوم لیگ یک را قبل از شروع این هفته نام ببریم می توانیم به بازی ملوان و داماش اشاره کنیم. دربی گیلان در همین ابتدای بازی ها می تواند به جذابیت های لیگ یک بیافزاید. جدال دو تیم داماش و ملوان به ال‌گیلانو معروف است.

 

1429835

 

 

انزلی‌چی‌ها در حالی باید میزبان ال‌گیلانو باشند که شرایط مساعدی ندارند. آن ها قبل از شروع فصل نیمکت نامشخصی داشتند تا اینکه چند روز مانده به مسابقات علی لطیفی سکان هدایت ملوان را بر عهده گرفت. ولی با توجه به حواشی که در دو هفته ابتدایی رخ داد ملوان و علی لطیفی قطع همکاری کردند و اکنون آرتا منهاجی هدایت ملوانی ها را عهده دار است.

 

داماش گیلان با هدایت سیامک فراهانی موفق شد چهار امتیاز از دو هفته ای که گذشت دشت کند. این چهار امتیاز حاصل یک تساوی برابر رایکا و یک پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت است. این عملکرد باعث شد تا لاجوردی پوشان به رتبه سوم لیگ یک و پایین تر از بادران و نود قرار بگیرند.

 

1429832

 

جدال این دو تیم شمالی یک تقابل شش امتیازی است و داماش برای مدعی ماندن تلاش می کند و در سویی دیگر ملوان برای بهبود بخشیدن به این شرایط پا به ال‌گیلانو خواهد گذاشت. آخرین تقابل دو تیم ملوان و داماش با برتری سه بر صفر بندرنشینان انزلی به اتمام رسید‌.

 

 دو تیم ملوان و داماش روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم می روند. پیام حیدری، مهدی الوندی، امیرمحمد داوود زاده و وحید صالحی قضاوت این دیدار را عهده دار هستند.

دیدگاه‌ها