کد خبر : 1632834 | 05 شهریور 1398 ساعت 12:50 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویتوریا: ای کاش گل‌های بیشتری می‌زدیم

النصر موفق شد با درخشش نورالدین عمراباط ستاره مراکشی خود که از این بازی در جمع النصری ها در لیست آسیایی حضور داشت، برابر السد پیروز شود.

ویتوریا: ای کاش گل‌های بیشتری می‌زدیم

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم النصر در ورزشگاه خانگی خود در ریاض با هدایت ویتوریا موفق شد تا السد قطر را شکست بدهد. نکته مهم این است که النصر در این بازی ستاره بی چون و چرای خود عبدالرزاق حمدالله را در اختیار نداشت اما بازهم توانست پیروز شود.


نورالدین امراباط وینگر مراکشی که از این بازی به جای مایکون در لیست آسیایی النصر قرار گرفته، چشم نواز بازی کرد و عامل اصلی برد تیمش بود.


ویتوریا سرمربی تیم النصر پس از برد در برابر السد نیز گفت: بازیکنانم یک برد بزرگ برابر السد در بازی رفت کسب کردند، از عملکرد تیمم راضی و خرسندم. بازی مقابل یک حریف دشوار خیلی جدی و سخت بود و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، دو گل زدیم و‌فرصت های زیادی خلق کردیم.


سرمربی پرتغالی تیم النصر همچنین گفت: ای کاش از موقعیت هایمان استفاده بیشتری می کردیم و گل های بیشتری می زدیم، بازی برگشت به نحوی دیگر خواهد بود و بازی هنوز برای ما به اتمام نرسیده است. از بازیکنانم به خصوص صالح العباس ممنونم که با تلاششان جای بازیکنان غایب مانند عبدالرزاق حمدالله را به خوبی پر کردند. بازیکنانم نشان دادند که تیم شخصیت بزرگی دارد و آن را بر حریف دیکته کردند.

 

دیدار برگشت دو تیم روز دوشنبه۲۵شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها