کد خبر : 1632844 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:22 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد: می‌خواهیم به هر سه جام حمله کنیم؛

قسم می‌خورم رفتن ازفوتسال به پرسپولیس ربط نداشت

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر بی ربط بودن استعفایش از کمیته فوتسال به حضور در این باشگاه، هدف سرخپوشان را کسب سه قهرمانی عنوان کرد.

قسم می‌خورم رفتن ازفوتسال به پرسپولیس ربط نداشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اظهارات خود پس از پذیرش این سمت گفت: از چند روز پیش مذاکراتی با دکتر سلطانی فر و آقای داور زنی داشتیم و بعد از چندین جلسه این تکلیف به گردن بنده گذاشته شد و امروز هم در جلسه هیئت مدیره مصوب شد که از امروز به هواداران خدمت کنم به عنوان مدیر عامل. البته قبل از اینکه مدیر عامل باشم، باید به هواداران بگویم که از یازده سالگی یک هوادار پرسپولیس بودم، بعد بازیکن این تیم و مربی آن بودم و الان هم خدا توفیق داده به عنوان مدیر عامل بتوانم خدمتی هرچند ناچیز انشاالله به پرسپولیس و هوادارانش بکنم.

 

انصاری فرد درباره ارتباط کناره گیری اش از کمیته فوتسال به حضور در پرسپولیس گفت: قسم می خورم داستان استعفای من از فوتسال مربوط به پانزده تیر ماه بود و اصلا ربطی به پرسپولیس ندارد. حتما باید روشنگری می کردم که حاضرم قسم بخورم، هم به هواداران و هم به همه مردم که اصلا هیچ ربطی به حضور من در پرسپولیس نداشت و آن موقع هیچکسی صحبت نکرد. حرف های حضور من در پرسپولیس ظرف همین 10 روز اخیر شده که من این توفیق را داشتم که انشاالله بتوانم در پرسپولیس خدمت کنم.

 

او در مورد ماندن ایرج عرب در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: بله امروز جلسه داشتیم و خدمت آقای عرب هم بودم. ایشان هم در هیئت مدیره تشریف دارند. کارمان را از امروز استارت زدیم و انشاالله بتوانیم کار را شروع کنیم.

 

انصاری فرد درباره اهداف خود در ماموریت جدید گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما سعی می کنیم این آرامش همچنان برقرار باشد. مسئولان قبلی از جمله آقای عرب و هیئت مدیره واقعا زحمت کشیده اند و تیم خوبی بسته شده است. مربی بسیار خوبی داریم و هواداران پشت تیم هستند. ما این مسیر را باید با آرامش ادامه دهیم و بتوانیم قهرمان شویم. در آسیا هم با پتانسیلی که از بازیکنان سراغ دارم، می توانیم و شایسته هستیم که قهرمان شویم. ما مترصد این هستیم که به هر سه جام حمله کنیم، با تدبیر و حمایت همه جانبه هواداران که عاشق آنها هستیم و امیدواریم که رضایت آنها را با قهرمانی ها کسب کنیم.

دیدگاه‌ها