کد خبر : 1632860 | 05 شهریور 1398 ساعت 14:03 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت برتری احتمالی

قشقایی و عنایتی به دنبال فرار به موقع

شاگردان رضا عنایتی با برتری احتمالی در بازی امروز می توانند همچنان خود را در میان تیم های صدرنشین قرار دهند.

قشقایی و عنایتی به دنبال فرار به موقع

به گزارش "ورزش سه"، از زمان نشستن بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر روی نیمکت تیم قشقایی شیراز چند ماهی می گذرد که در این میان این مربی به همراه تیمش موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی ارزشمند شده است. رضا عنایتی که پیش از این نیز در تیم سیاه جامگان مشهد مایه هایی از مربیگری خود را نشان داده بود در مدت زمان حضور در شیراز توانست تیم خوبی را آماده حضور در میادین کند و این اتفاق در دو هفته اخیر کاملا خود را نشان داده است و آنها توانستند فعلا 4 امتیاز را به حساب خود واریز کنند.

 

هرچند در هفته های ابتدایی به سر می بریم اما هم عنایتی و هم بازیکنانش به خوبی می دانند دیدار امروز این تیم در خانه و برابر تیم مس رفسنجان می تواند برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. آنها در صورتی که بتوانند سه امتیاز دیدار امروز را به دست بیاورند 7 امتیازی می شوند و این تعداد امتیاز در هفته های ابتدایی می تواند در نهایت بسیار به کار این تیم بیاید.

 

در طرف مقابل مسی ها که در دو دیدار قبلی خود توانستند به دو تساوی برسند تاکنون 2 امتیازی هستند و با توجه به شرایط موجود به احتمال فراوان برای بازی امروز در شیراز نیز به دنبال حداقل امتیاز هستند تا در نهایت بتوانند با امتیاز شیراز ترک کنند.

 

حالا باید به انتظار آغاز بازی این دو تیم بمانیم و ببینیم اندیشه های محمد ربیعی به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان فوتبال ایران می تواند ترمز عنایتی و تیمش را بکشد و یا یاران قشقایی همانند بازی ابتدایی در خانه می توانند در این دیدار نیز با کسب حداکثر امتیازات زمین را ترک کنند.

 

دیدار دو تیم قشقایی شیراز و مس رفسنجان از ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه شیراز به عنوان سومین دیدار دو تیم در لیگ دسته اول برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها