کد خبر : 1632870 | 05 شهریور 1398 ساعت 14:52 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت برتری احتمالی مقابل نیروی زمینی

سپیدرود انتقام همشهری خود را می‌گیرد؟

پس از دیدار جنجالی نیروی زمینی و داماش گیلان که در نهایت با لیگ یکی شدن تیم نیروی زمینی به پایان رسید امروز باز یک تیم گیلانی دیگر روبروی این تیم تهرانی قرار خواهد گرفت.

سپیدرود انتقام همشهری خود را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی دو ماه پیش بود که در دیدار پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم نیروی زمینی تهران و داماش گیلان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم تهرانی بود که توانست خود را لیگ یکی کند. اما دیدار برگشت این دو تیم با حواشی فراوانی همراه بود. دیدار که در آن داماشی ها معتقدند بازی کاملا یک طرفه سوت زده شده و اشتباهات تاثیر گذار داور موجبات صعود حریف را فراهم کرده است و اتفاقا پس از همان بازی بود که درگیری با داور میدان باعث شد تا مدتی کمیته انضباطی درگیر باشد.


هر چند باید عنوان کرد که اشتباهات داوری در آن دیدار آن قدر واضح بود که حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز حق را به داماشی ها دادند و در نهایت به این تیم کمک کردند تا بتواند با خرید سهمیه یک تیم لیگ یکی به حق خود برسد.


حالا یکی دو ماه پس از آن دیدار حساس و عجیب و غریب یک تیم گیلانی و اتفاقا رشتی دیگر مقابل نیروی زمینی قرار خواهد گرفت. سپیدرودی ها یکی از اولین بازی‌های خود در لیگ دسته اول را با تساوی به پایان رساندند و در دیدار امروز به دنبال این هستند تا با حضور در تهران نه تنها بر حریف خود در این بازی ها غلبه کنند که به نوعی با برتری احتمالی مقابل نیروی زمینی، انتقام همشهری خود را نیز از این تیم بگیرند. دیداری که از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها