کد خبر : 1632940 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ‌پوشان صفر- گل ریحان صفر؛

لیگ یک/ تساوی نیکبخت و نصرتی در اسلامشهر

سرخ‌پوشان و گل ریحان در دیداری نزدیک به تساوی بدون گل برابر یکدیگر رضایت دادند.

لیگ یک/ تساوی نیکبخت و نصرتی در اسلامشهر

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ دسته اول، تیم سرخ پوشان پاکدشت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم شهدای اسلامشهر که میزبان حدود ۳۰۰ تماشاگر بود، مقابل تیم رده ششمی گل ریحان البرز قرار گرفت.

 

در نیمه اول دو تیم نمایش فیزیکی و پُربرخوردی داشتند که موجب شد امیر سلطانی، داور مسابقه چهار بار از کارت زرد خود استفاده کند ولی در ۴۵ دقیقه اول تیم سرخ‌پوشان نیز یک گل به ثمر رساند که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

 

شاگردان علی نیکبخت در نیمه دوم حملات بیشتری روی دروازه البرزی‌ها داشتند و به دنبال گلزنی بودند که عملکرد خوب دروازه‌بان گل ریحان مانع از به نتیجه رسیدن حملات بازیکنان سرخ‌پوشان شد.

 

تلاش دو تیم و به ویژه بازیکنان سرخ‌پوشان در ادامه مسابقه نتیجه‌ای به همراه نداشت تا تقابل شاگردان علی نیکبخت و محمد نصرتی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

سرخ‌پوشان پاکدشت که نخستین میزبانی را در شهر اسلامشهر تجربه می‌کرد، بعد از یک برد مقابل ملوان و یک شکست در خانه داماش گیلان، امروز به اولین تساوی در این فصل رسید و تیم گل ریحان البرز نیز که در دو هفته گذشته یک تساوی برابر آرمان‌گهر سیرجان و یک تساوی مقابل آلومینیوم اراک داشت، با نتیجه امروز ۵ امتیازی شد.

دیدگاه‌ها