کد خبر : 1632943 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی 1 سپیدرود 2

لیگ یک/ سپیدرودی‌ها انتقام داماش را گرفتند

سپیدرودی ها پس از دو دیدار بالاخره توانستند رنگ برد را ببینند و توانستند با برتری بر حریف تهرانی، اولین سه امتیاز بازی های امسال را به حساب خود واریز کنند.

لیگ یک/ سپیدرودی‌ها انتقام داماش را گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز دو تیم نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت در حالی با یکدیگر روبرو شدند که حدودا دو ماه پیش دیدار تیم تهرانی با نماینده گیلانی در بازی های لیگ دسته دوم یعنی تیم داماش یکی از پرحاشیه ترین بازی های لیگ قبل به حساب می آمد. دیداری که در نهایت باعث لیگ یکی شدن تیم نیروی زمینی شد.


شاگردان امید روانخواه که دو دیدار قبلی خود را با شکست به پایان رسانده بودند در بازی خانگی امروز به دنبال این بودند تا بتوانند برابر حریف پر از مشکل خود به برتری برسند اما این اتفاق باز هم نیفتاد. آنها که نیمه اول را با بازی هجومی خود به عنوان تیم برنده با گلزنی سیاوش بهرامی در دقیقه 35 به رختکن رفتند در نیمه دوم نتوانستند از برتری خود دفاع کنند.


در نیمه دوم این سپیدرودی ها بودند که از همان دقایق ابتدایی راه دروازه حریف را در پیش گرفتند. اولین تعویض علی نظرمحمدی در این نیمه خیلی زود اتفاق افتاد و در دقیقه 48  مجتبی محبوب مجاز از روی ریباند یک ضربه کرنر گل تساوی سپیدرودی ها را به ثمر رساند. گلی که باعث شد تا کادر فنی نیروی زمینی اعتراض زیادی به کمک داور بازی داشته باشند چرا که معتقد بودند گل تساوی سپیدرودی ها در موقعیت آفساید به ثمر رسید.


حواشی و درگیری و البته اعتراض کادرفنی نیروی زمینی باعث شد تا کادرفنی سپیدرودی ها به این موضوع شاکی شوند. آنها معتقد بودند که اعتراض های پیاپی تیم تهرانی باعث تاثیرگذاری روی کمک داور و داور می شود و به همین دلیل روی قضاوت آنها تاثیر منفی می گذارد و همین موضوع سبب شد تا حالا نیمکت نشینان سپیدرود با نیمکت نشینان نیروی زمینی درگیر شدند.


بعد از این اتفاقات و در حالی که کمتر از 10 دقیقه از به ثمر رسیدند گل تساوی سپیدرودی ها می گذشت محمد دادارسی موفق شد از روی یک کار تیمی دیدنی و شوتی به موقع از پشت محوطه جریمه دومین گل بازی را به ثمر رساند و آنها توانستند از حریف خود پیش بیفتند. گلی که باعث شد تا علی نظر به سوی هواداران سپیدرود برود و شادی این گل را با آنها تقسیم کند.


به این ترتیب سپیدرودی ها توانستند با این دو گل انتقام تیم همشهری خود را از نیروی زمینی تهران بگیرند و با این سه امتیاز خود را چهار امتیازی کنند و البته تیم نیروی زمینی اوضاع خود را با این شکست بدتر از قبل می بیند و پس از برگزاری سه امتیاز همچنان بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها