کد خبر : 1632945 | 05 شهریور 1398 ساعت 20:20 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو خرید تابستانی دیگر اینتر قطعی شد

الکسیس سانچس و کریستیانو بیراگی فاصله ای تا پوشیدن لباس اینتر برای فصل بعد ندارند.

دو خرید تابستانی دیگر اینتر قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که با هدایت آنتونیو کونته تبدیل به تیم متفاوتی شده، دیشب شروعی توفانی در سری آ را تجربه کرده و موفق شد در اولین هفته با چهار گل لچه را مغلوب کند تا هواداران این تیم بعد از تحمل سالهای دشوار، به درخشش نراتزوری در فصل جاری امیدوار شوند.

 

اما به نظر می رسد فصل نقل و انتقالات برای اینتر تمام نشده و دو خرید جدید این تیم تا ساعاتی دیگر نهایی می شوند. بعد از مذاکرات طولانی مدت، به نظر می رسد توافق برای انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد به سن سیرو قطعی شده باشد.

 

1429813

 

جان لوکا دی مارتزیو ساعتی قبل اعلام کرد اینتر پیشنهاد خود را افزایش داده و با دستمزد 5 میلیون یورویی مهاجم شیلیایی موافقت کرده است. بدین ترتیب الکسیس سانچس احتمالا به زودی برای برگزاری تست های پزشکی وارد ایتالیا شده و قرارداد خود را با اینتر منعقد خواهد کرد.

 

همچنین کریستیانو بیراگی، مدافع ایتالیایی فیورنتینا دیگر بازیکنی است که با اینتر به توافق رسیده است. قرار است دو باشگاه، معاوضه ای بین دالبرت و بیراگی انجام دهند و قرارداد هر دو بازیکن نیز قرضی و بدون بند اجباری خرید بسته شود. بدین ترتیب به نظر می رسد دیگر فعالیت نراتزوری در تابستان امسال به اتمام می رسد و بعید است انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو در این مدت کوتاه امکان پذیر باشد.

دیدگاه‌ها