کد خبر : 1632953 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان‌گهر ۲- مس کرمان ۲؛

لیگ یک/ دربی جذاب کرمان برنده نداشت

تلاش شاگردان حسینی برای کسب دومین پیروزی فصل برابر آرمان‌گهر ثمری نداشت و این بازی با تساوی پایان یافت.

لیگ یک/ دربی جذاب کرمان برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته سوم لیگ یک، تیم آرمان‌گهر سیرجان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم امام علی میزبان تیم سه امتیازی مس کرمان بود که قضاوت این مسابقه را احمد محمدی برعهده داشت.

 

مهدی زنجانی، محسن ایران‌نژاد، ساسان جعفری‌کیا، ایمان رازانی، ابراهیم ولی‌پور، وحید نورمحمدی، جعفر برزگر، امیر محمودآبادی، علی عباسی، عباس پورخسروانی و امین اسدی بازیکنانی بودند که با تصمیم قاسم شهبا در ترکیب اولیه آرمان‌گهر سیرجان برابر مس کرمان حضور داشتند.

 

داوود نوشی‌صوفیانی، حسین حیدری، میثم تهی‌دست، محمد رضا نقدی‌پور، جلال عبدی، مهران امیری، ارشیا عباسی، پوریا غلامی، امین جهان‌کهن، یاسر فیضی و بهرام رشیدفرخی نیز بازیکنان ابتدایی مدنظر سید مجتبی حسینی در شهرآورد کرمان برابر آرمان‌گهر بودند.

 

عباس پورخسروانی در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی برای آرمان‌گهر گلزنی کرد، اما تنها سه دقیقه پس از آن شاگردان مجتبی حسینی روی ارسال امین جهان‌کهن و ضربه سر بهرام رشیدفرخی گل تساوی را به ثمر رساندند.

 

تا پایان نیمه اول هر دو تیم یک موقعیت جدی داشتند و مس کرمان نیز روی یک صحنه مشکوک صاحب پنالتی نشد تا آرمان‌گهر و مس کرمان با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

مس کرمان نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و بعد از یک گل مردود، در دقیقه ۵۵ روی ارسال دقیق جلال عبدی و ضربه سر یاسر فیضی به گل دوم رسید، اما مثل نیمه اول نتیجه خیلی زود جبران شد و در دقیقه ۵۸ آرمان‌گهر هم با ضربه سر پورخسروانی گل دوم و تساوی را زد.

 

در دقیقه ۶۳ ایمان رازانی، بازیکن آرمان‌گهر به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و تلاش شاگردان حسینی هم برای زدن گل برتری نتیجه‌ای نداشت تا دربی کرمان بین تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان و مس کرمان با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

 

آرمان‌گهر که در دو هفته گذشته یک باخت و یک مساوی داشت، با نتیجه امروز ۲ امتیازی شد و تیم مس کرمان با توقف در سیرجان نیز به امتیاز ۴ رسید.

دیدگاه‌ها