کد خبر : 1632965 | 05 شهریور 1398 ساعت 21:32 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید دوباره به ایکاردی؛ جایی در اینتر نداری!

مدیران باشگاه اینتر امروز دوباره به مائورو ایکاردی اطلاع دادند جایی در این تیم ندارد.

تاکید دوباره به ایکاردی؛ جایی در اینتر نداری!

به گزارش "ورزش سه"، واندا نارا، همسر و مدیر برنامه جنجالی مائورو ایکاردی دو شب قبل و در برنامه تیکی تاکا مدعی شد شاید کسی در باشگاه به ستاره 26 ساله نراتزوری گفته در این باشگاه باقی بماند و همین مصاحبه اخبار در مورد احتمال ماندن این بازیکن در اینتر را افزایش داد.

 

اما ساعتی قبل جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد امروز جلسه ای میان استیون ژانگ، پپ ماروتا و مائورو ایکاردی برگزار شده و مدیران باشگاه اینتر یک بار دیگر به ایکاردی گفته اند که وی جایی در پروژه این باشگاه ندارد و باید از اینتر جدا شود.

 

1423103

 

پپ ماروتا دیشب در واکنش به صحبت های اخیر واندا نارا گفت:  "صحبت های واندا باعث ایجاد مزاحمت برای ما می شود. هیچکس، نه استو ژانگ و نه هیچکس دیگری به ایکاردی نگفته در اینتر بماند. ما یک استراتژی مشخص داریم و تا آخر با همین روند ادامه می دهیم."

 

در حالیکه کمتر از یک هفته تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده، به نظر می رسد دو تیم ناپولی و یوونتوس تنها تیم هایی باشند که شانس خرید مائورو ایکاردی را دارند و معلوم نیست آیا امکان انجام این معامله در این مدت کوتاه وجود دارد یا ایکاردی حداقل تا ژانویه باید سکونشینی را تحمل کند.

دیدگاه‌ها