کد خبر : 1632993 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان صفر- فجرسپاسی ۱؛

لیگ یک/ فجر در جمع بالای جدولی‌ها

شاگردان مهابادی با کسب پیروزی برابر استقلال خوزستان در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

لیگ یک/ فجر در جمع بالای جدولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته سوم لیگ دسته اول، تیم پایین جدولی استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در استادیوم تختی اهواز به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفت.

 

فرزین گروسیان، علیرضا دغاغله، مهرداد پورابوالقاسم، خیرالله ویسی‌آرا، محمد بختیاری، میثم شاه‌مکوندزاده، میثم کریمی، مسلم معاوی، فرید امیری، رامین داوودی و مهدی نیایش‌پور ۱۱ بازیکنی بودند که با تصمیم عبدالمجید باقری‌نیا از ابتدا برای استقلال خوزستان برابر فجرسپاسی بازی کردند.

 

سعید جلالی‌راد، محمد امینی، اکبر بختیاری، امیرشبانی، امیرحسین صدقی، ایوب کلانتری، اسماعیل بابایی، محمدحسین کریم‌زاده، میلاد غریبی، میلاد احمدی و بابا محمدی نیز با نظر داوود مهابادی ترکیب اولیه تیم فجرسپاسی شیراز مقابل استقلال خوزستان را تشکیل می‌دادند.

 

بابا محمدی که هفته قبل سومین گل فجرسپاسی مقابل علم و ادب تبریز را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۶۵ دیدار امروز هم تک گل تیمش برابر استقلال خوزستان را به ثمر رساند تا شیرازی‌ها به برتری یک بر صفر در اهواز دست پیدا کنند.

 

استقلال خوزستان که در نخستین مسابقه فصل با یک گل در اهواز از باداران تهران شکست خورده و هفته قبل مقابل مس رفسجان متوقف شده بود، امروز هم نتوانست به برتری برسد تا یک امتیازی و در رده شانزدهم جدول بماند، اما فجرسپاسی با کسب دومین پیروزی پیاپی ۶ امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها