کد خبر : 1633073 | 06 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و روش‌های دفاعی نامتعارف لیورپول

یورگن کلوپ می‌گوید در لیورپول از استراتژی‌های دفاعی نامتعارف استفاده می‌کند و به همین علت است که لیورپول آنطور که همه انتظار دارند دفاع نمی‌کند.

کلوپ و روش‌های دفاعی نامتعارف لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید از اینکه نوع دفاع کردن تیمش خیلی‌ها را متعجب می‌کند باخبر است و علت این است که او در لیورپول از استراتژ‌ی‌ها و روش‌های دفاعی نامتعارف استفاده می‌کند.

 

1429971

 

لیورپول که در روز اول فصل جدید لیگ برتر جزیره دروازه‌بان اول خود آلیسون را از دست داده تا کنون موفق به ثبت کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده اما قرمزهای آنفیلد فصل گذشته دفاعی بسیار استوار داشته و آمار خارق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشتند.

 

کلوپ در این باره گفت:" خیلی‌ها راجع به دفاع ما صبحت می‌کنند. ما روی دفاع‌مان به روش‌هایی کار می‌کنیم که خیلی‌ها انتظارش را ندارند. دفاع یک کار مشترک است و در لیگ برتر مربی نمی‌تواند تک تک مدافعینش را صدا کند و به آنها بگوید که تو باید فلان کار را به این شکل انجام دهی و بعد به سراغ مدافع بعدی برود و او را هم به صورت فردی مورد خطاب قرار بدهد. ما همیشه سعی کردیم به دفاع لیورپول نگاه تیمی داشته باشیم. به اعتقاد من دفاع ما در بازی مقابل آرسنال که حریف قدرتمندی بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشت".

 

کلوپ می‌گوید وقتی تیم گل می‌خورد تقصیر آن همیشه متوجه دفاع نیست. او در این باره گفت:" ما در بازی با آرسنال خیلی خوب دفاع کردیم و من از این بابت خیلی خوشحالم. گلی که دریافت کردیم زمانی اتفاق افتاد که همه داخل محوطه جریمه بودند و در این شرایط دیگر از خط دفاع کاری ساخته نیست و گل خوردن در این شرایط تقصیر دفاع نخواهد بود".

 

دیدگاه‌ها