کد خبر : 1633083 | 06 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

رم به جای روگانی، ستاره لیورپول را می‌خواهد

باشگاه رم بعد از ناکامی در جذب دانیله روگانی از یوونتوس قصد دارد برای به خدمت گرفتن دژان لوورن از لیورپول تقاضایی جدید ارائه دهد.

رم به جای روگانی، ستاره لیورپول را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم که تقاضایش از یوونتوس برای به خدمت گرفتن دانیله روگانی مدافع این تیم از سوی بیانکونری رد شده است حالا قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای آخرین بار پیشنهادی برای جذب دژان لوورن ستاره کروات لیورپول به این تیم ارائه داده و لوورن را با قراردادی قرضی راهی رم کند.

 

1429989

 

دفاع وسط کروات لیورپول مدتی است در این تیم کمتر به بازی گرفته می‌شود و پشت سر جوئل ماتیپ و جو گومز قرار گرفته است. کوریره دلو اسپورت مدعی است رم که اخیرا خواهان به خدمت گرفتن روگانی شده ولی با پاسخ منفی یووه روبرو شده بود حالا عزمش را برای جذب لوورن جزم کرده است.

 

این در حالی است که رم در اوایل فصل نقل و انتقالات تابستانه هم به جذب لوورن تمایل داشت اما تلاشهای اولیه این باشگاه ناکام ماند تا رمی‌ها به سراغ روگانی بروند. لیورپول از سوی دیگر مایل است ستاره باتجربه کروات را حفظ کند چرا که امسال باید در چندین جبهه رقابت کند و از دست دادن بازیکنانش را تصمیم درستی نمی‌داند.

 

بر اساس گزارشهای منتشر شده در ایتالیا، جیان‌لوکا پتراچی، مدیر ورزشی رم به زودی با پیشنهادی رسمی به لیورپول سفر خواهد کرد تا انتقال لوورن را عملیاتی کند. رم امیدوار است تمایل ستاره کروات به اجتناب از نیمکت‌نشینی کفه ترازو را به سود این تیم ایتالیایی سنگین کند.

 

دیدگاه‌ها