کد خبر : 1633134 | 06 شهریور 1398 ساعت 16:44 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست برابر رقیب گرجستانی

دست ملایی از مدال جهانی کوتاه ماند

سعید ملایی با قبول شکست برابر حریف گرجستانی در شانس مجدد از رسیدن به مدال بازماند.

دست ملایی از مدال جهانی کوتاه ماند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جهانی جودو این روزها در توکیو در حال برگزاری است که ایران در وزن 81 کیلوگرم سعید ملایی را روی تاتامی داشت و امید زیادی بود تا او مثل 2 سال اخیر بتواند روی سکوی جهانی برود.


جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم، امروز بعد از استراحت در دور نخست، مقابل موتی اشرف نماینده مراکش پیروز شد و در دومین مبارزه هم، کارلوس توز از پرتغال را ایپون کرد. سومین مبارزه ملایی مقابل " خاسان خالمرزایف " با رنکینگ 10، قهرمان المپیک و دارنده مدال برنز رقابت های گرندپری آنتالیا از روسیه بود که این حریف هم مغلوب جودوکار قدرتمند ایرانی شد.


رقیب  ملایی در مرحله یک چهارم پایانی هم " والیوس فورتیر " از کانادا بود که با نمایش بی نظیر نماینده ایران تنها در 20 ثانیه ایپون شد. ملایی در مرحله نیمه نهایی رودر روی"کاسی موتیزا" از بلژیک به روی تاتامی رفت و باخت.


صدرنشین رنکینگ وزن منهای 81 کیلوگرم جهان، برای کسب مدال برنز مقابل حریفی از گرجستان قرار گرفت. ملایی که از ناحیه سر دچار جراحت شده بود، در این مبارزه هم شکست را پذیرا شد تا از کسب مدال برنز هم بازبماند.


بدین ترتیب پرامیدترین جودوکار ایرانی در مسابقات جهانی دست خالی ماند؛ اتفاقی که احتمالا به سقوط او در جدول رده بندی برترین جودوکاران وزن منهای 81 کیلوگرم جهان منجر خواهد شد.

دیدگاه‌ها