کد خبر : 1633143 | 06 شهریور 1398 ساعت 17:17 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

وابستگی عجیب رئال زیدان به برد در 45 دقیقه اول

پیروزی های قاطع رئال مادرید وابستگی زیادی به این دارد که در نیمه اول برنده از زمین خارج شده باشد.

وابستگی عجیب رئال زیدان به برد در 45 دقیقه اول

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، برای کسب موفقیت در لیگ های داخلی نیاز است که یک تیم در بازی های خانگی خود حداکثر امتیازات را کسب کند. برای رئال مادرید نیز بازی در سانتیاگو برنابئو و کسب پیروزی در آن یک امر حیاتی محسوب می شود؛ اما فصل گذشته شرایط کهکشانی ها در خانه خوب نبود و فصل جاری هم پس از پیروزی در زمین سلتا،  کار را با تساوی برابر وایادولید در برنابئو ادامه دادند.

نگاهی به آمار پیروزی های خانگی رئال با زیدان نشان می دهد که هر زمان این تیم در نیمه اول برنده از زمین خارج شده، توانسته بازی را به سود خود خاتمه دهد و همچنین به یک برد پرگل و قاطع نیز دست یابد.

 

 

1430055

 

 

رئال با زیدان تاکنون در 55 بازی خانگی لالیگا به میدان رفته و حاصل کار 40 پیروزی بوده است که در 31 تای آنها رئال نیمه اول را برنده از زمین بیرون رفته بود. در بازی هایی که نیمه اول برنده نبوده، آمار نهایی، 9 برد، 9 تساوی و شش شکست بوده است.

 

ژانویه 2016 که زیدان به عنوان مربی رئال منصوب شد، این تیم توانست بردهای خانگی متوالی پرگلی برابر دپوتیوو(5-0)، خیخون(5-1)، اسپانیول(6-0)، بیلبائو(4-2)، سلتا(7-1)، سویا(4-0)، ایبار(4-0) و ویارئال(3-0) به دست بیاورد. تنها برابر والنسیا بود که بردی قاطع به دست نیاورد(3-2).

فصل 17-2016 نیز شرایط رئال در بازی های خانگی بسیار خوب بود و توانست 14 پیروزی به دست بیاورد و فقط به بارسلونا باخت(2-3). رئال بردهای پرگلی برابر اوساسونا، لگانس، گرانادا، سوسیداد، آلاوس و سویا به دست آورد.

 

 

1430054

 

 

فصل 18-2017 که آخرین فصل مقطع اول حضور زیدان روی نیمکت رئال و نیز حضور رونالدو بود، رئال موفق به کسب یازده برد خانگی شد که در یازده تای آنها نیمه اول را برنده به رختکن رفته بود. بردهای پرگلی برابر ایبار، لاس پالماس، سویا، دپورتیوو، سلتا، سوسیداد، آلاوس و جیرونا به ثبت رسید.

فصل گذشته اما رئال در بازی های خانگی خود فقط برابر لگانس، آلاوس و بیلبائو به بردهای پرگل دست یافت و با بازگشت زیدان هم این تیم تنها نیمه اول بازی با ویارئال را برنده به رختکن رفت و در نهایت هم 3-2 پیروز شد.

در فصل جاری هم رئال بازی های خانگی خود را با تساوی 1-1 برابر وایادولید شروع کرد در حالی که نیمه اول، دو تیم بدون گل مساوی کرده بودند. باید دید اوضاع تیم زیدان در ادامه چگونه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها