کد خبر : 1633259 | 07 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گاسکوئین: همه فوتبالیست‌ها ربات شده‌اند

پل گاسکوئین، اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید از کمبود خلاقیت در بازیکنهای مدرن فوتبال نگران بوده و معتقد است فوتبالیست‌های امروزی به ربات تبدیل شده‌اند.

گاسکوئین: همه فوتبالیست‌ها ربات شده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، پل گاسکوئین، اسطوره سالهای نه چندان دور فوتبال انگلیس که با تکنیک خاص و رفتار پیش‌بینی ناپذیرش چه در زمین چمن و چه در بیرون از زمین فوتبال، هواداران زیادی در انگلیس و در گوشه و کنار دنیا داشت می‌گوید این روزها فوتبالیست‌ها به ربات تبدیل شده‌اند و کاهش میزان خلاقیت در بین آنها نگران‌کننده است.

 

1430174

 

گاسکوئین می‌گوید در این روند نگران‌کننده پرورش فوتبالیست‌ها، جیمز مدیسون هافبک لسترسیتی یک استثنا است. گازا همچنین از گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس تمجید می‌کند و متعقد است او در مقابل این روند ایستاده و به خلاقیت بازیکنانش اهمیت می‌دهد.

 

گاسکوئین در این باره گفت:" این روزها همه ربات شده‌اند چون روی بازیکنها و مربی‌ها فشار خیلی زیادی وارد می‌شود که در بازی‌هایشان شکست نخورند. برای همین آنها از باخت می‌ترسند. من همیشه گفته‌ام فوتبالیست باید سعی و خطا کند تا زمانی که به نتیجه برسد. ولی این روزها آنها از سعی کردن و ریسک پذیری می‌ترسند".

 

گازا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" نمی‌دانم مربی‌ها این روزها با بازیکنان جوان ما چه می‌کنند چون واقعیت را که نگاه کنیم در حال حاضر به ندرت با بازیکنی به خلاقیت مدیسون در لستر روبرو می‌شویم. او توپ را دوست دارد، خلاق است و از به چالش کشیدن حریف نمی‌ترسد. من بارها بازی او را در لستر دیده‌ام و شیفته‌اش شده‌ام".

 

گاسکوئین در ادامه اظهار داشت:" گرت ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس کار بزرگی انجام داده و کاری کرده که بازیکنانش عالی فوتبال بازی کنند. آنها فقط در مرکز زمین به یک بازیکن خیلی خلاق نیاز دارند که جای خالی‌اش احساس می‌شود".

 

دیدگاه‌ها