کد خبر : 1633276 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتمام حجت رنجرز با هواداران: شعار فرقه‌ای ندهید

باشگاه اسکاتلندی گلاسکو رنجرز در آستانه دیدار با لژیا ورشو در لیگ اروپا بار دیگر شعارهای فرقه‌گرایانه هوادارانش را محکوم کرد.

اتمام حجت رنجرز با هواداران: شعار فرقه‌ای ندهید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یوفا به دلیل سر داده شدن شعارهای فرقه‌گرایانه از طرف هواداران گلاسکو رنجرز حکم داد که بخشی از ورزشگاه خانگی این تیم در دیدار مقابل لژیا ورشو در لیگ اروپا به روی تماشاچی‌ها بسته خواهد بود، اعلام شد در بازی بعدی این تیم هم هیچ بلیطی به هواداران رنجرز به عنوان هواداران مهمان تعلق نخواهد گرفت. باشگاه رنجرز با محکومیت دوباره شعارهای فرقه‌گرایانه هوادارانش خطاب به آنها گفت که با این اقدامات باشگاه خود را به خطر می‌اندازند.

 

1405518

 

بعد از آنکه در ماه جولای هواداران رنجرز در مسابقه با تیم سنت‌جوزف جبل‌الطارق به سر دادن شعارهای نژادپرستانه پرداختند یوفا این رفتار را محکوم کرد و اعلام کرد در بازی امروز رنجرز با لژیا ورشو در ورزشگاه خانگی این تیم، ایبراکس، بخشی از ورزشگاه باید خالی از تماشاچی باشد.

 

بازی رفت دو تیم در مرحله پلی‌آف که در ورشو برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم در بازی برگشت امروز در اسکاتلند به مصاف هم خواهند رفت. اما بر اساس دستور یوفا حدود 3هزار صندلی ورزشگاه خانگی ایبراکس بدون تماشاچی خواهد بود.

 

1430193

 

باشگاه رنجرز دیروز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای راضی کردن هواداران به سر ندادن شعارهای فرقه‌گرایانه اقدماتی در دستور کار قرار داده است. رنجرز اعلام کرد به دلیل این شعارها در بازی رفت با لژیا ورشو با جریمه دیگری از سوی یوفا مواجه شده و در بازی خارج از خانه بعدی نمی‌تواند به هوادرانش به عنوان هوادار مهمان بلیط‌فروشی کند.

 

رنجرز در بیانیه خود می‌گوید:" هواداران باید بدانند که این رفتارها فقط باشگاه را به خطر می‌اندازد. اگر در بازی فردا چنین اتفاقاتی رخ دهد ممکن است کلا بازی‌های خانگی مان بدون تماشاچی برگزار شود. بار دیگر شاهد هستیم که اکثریت به خاطر عده‌ای معدود آسیب می‌بینند".

 

دیدگاه‌ها