کد خبر : 1579863 | 09 دی 1397 ساعت 10:51 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

استیون جرارد: پیروزی در دربی تقدیم به هواداران رنجرز

استیون جرارد سرمربی رنجرز بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل سلتیک در دربی بزرگ اسکاتلند، گفت خوشحال است که هواداران رنجرز بعد از دو سال می‌توانند برای هواداران حریف کُری بخوانند.

استیون جرارد: پیروزی در دربی تقدیم به هواداران رنجرز

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در دربی بزرگ اسکاتلند، دو تیم سلتیک و رنجرز به مصاف هم رفتند و رنجرز با گل رایان جک در نیمه اول سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کرد تا با 42 امتیاز به طور مشترک با سلتیک در صدر جدول لیگ برتر اسکاتلند بایستد. رنجرز از 12 دربی پیش نتوانسته بود سلتیک را شکست دهد و از ماه مارس 2012 در هیچیک از دربی‌های دو تیم در لیگ برتر اسکاتلند موفق به پیروزی بر سلتیک نشده بود.

 

استیون جرارد اسطوره سابق لیورپول که این روزها هدایت رنجرز را به عهده دارد بعد از پیروزی بزرگ تیمش به خبرنگاران گفت:" مهمترین چیزی که این لحظه را برای ما شیرین می‌کند خوشحالی هواداران است. آنها در چند وقت اخیر سختی‌های زیادی کشیده‌اند".

 

1367899

 

جرارد در ادامه مدعی شد که پیروزی مقابل سلتیک که توسط مربی سابق او در لیورپول، برندن راجرز، هدایت می‌شود به رنجرز امکان می‌دهد پیشرفت کند. جرارد گفت:" بازیکنان ما در تمام نقاط زمین عالی بودند. من از آنها خواسته بودم با 100درصد توان‌شان بازی کنند".

 

جرارد در ادامه گفت و گویش با شبکه اسکای اسپرتز گفت:" این پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود به خودمان باور داشته باشیم. ما امروز شجاع بودیم و همه جای زمین با حریف هماوردی کردیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها