کد خبر : 1633284 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:39 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا- PSG؛ همه به دنبال راضی کردن دمبله!

هنوز هم امکان انتقال عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا به پاری سن ژرمن وجود دارد.

بارسلونا- PSG؛ همه به دنبال راضی کردن دمبله!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از راه های نهایی شدن بازگشت نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا، انتقال عثمان دمبله به تیم فرانسوی است. البته مدیر برنامه این ستاره جوان دیروز قویا تاکید کرد موکلش قصد دارد در بارسلونا باقی بماند و خیال جدایی در سر ندارد.

 

اما کادناسر مدعی شد ارنستو والورده سرمربی بارسا و اریک آبیدال مدیر ورزشی این تیم، در روزهای اخیر برای قانع کردن عثمان دمبله برای انتقال به پاری سن ژرمن تلاش کرده اند.

 

1428185

 

البته روند گفت و گو بین طرفین کاملا آرام و دوستانه بوده و ارکان باشگاه بارسلونا قصد ندارند عثمان دمبله را مجبور به انتقال به فرانسه کنند. والورده و آبیدال هرگز این بازیکن جوان را به نیمکت نشینی و عدم داشتن شانس کافی بازی کردن تهدید نکرده و تنها به وی گفته اند بهتر است برای آینده اش به طور قرضی راهی پاری سن ژرمن شود.

 

همچنین نشریه فرانسوی لاپاریزین مدعی شد توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن نیز تماسی با عثمان دمبله داشته و سعی کرده وی را برای انتقال به فرانسه قانع کند. البته تا این لحظه که به نظر می رسد تلاش طرفین تاثیر چندانی نداشته و عثمان دمبله که بخش زیادی از فصول اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده، به دنبال ماندن در بارسلونا و اثبات توانایی های خویش در فصل پیش رو است.

دیدگاه‌ها