کد خبر : 1633317 | 07 شهریور 1398 ساعت 17:48 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

شروع مذاکرات مستقیم بارتومئو و الخلیفی در موناکو

سران دو باشگاه بارسلونا و پی اس جی برای شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان و نیز مذاکره بر سر نیمار در موناکو هستند و گفت و گو ها بین طرفین آغاز شده است.

شروع مذاکرات مستقیم بارتومئو و الخلیفی در موناکو

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه پی اس جی سومین پیشنهاد بارسا برای نیمار را رد کرد، امروز جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا مذاکره ای مستقیم با ناصر الخلیفی خواهد داشت تا بلکه بتواند به داستان نیمار سرانجامی بدهد.

پی اس جی روی نیمار 222 میلیون یورو قیمت گذاشته ولی بارسلونا پولی برای این انتقال ندارد با این حال فرمول های مختلفی را امتحان کرده است. آنها قصد دارند ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله و نیز ژان کلر تودیبو یا آرتور ملو را به پی اس جی واگذار کرده و سال بعد نیز 130 میلیون یورو پرداخت کنند. پی اس جی با این پیشنهاد موافق نیست ولی مذاکرات ادامه دارد.

 

 

1430243

 

 

دقایقی پیش بارتومئو و ناصر الخلیفی در حال ورود به هتل محل اقامت شان در موناکو مشاهده شدند. هر دو در یک هتل مستقر هستند و طبق ادعای برنامه خوگونس از شبکه لاسستا، در همین هتل مذاکرات شان برای نیمار آغاز شده است.

هر دو برای اولین بار است که به منظور توافق بر سر نیمار  در یک نشست مستقیم حاضر شده اند. آنها در حال ورود به هتل حاضر نشدند پاسخی روشن به خبرنگاران پرشماری که منتظرشان بودند، بدهند. آنچه مسلم است اینکه اگر بارسا نتواند بازیکنانش را برای انتقال به پی اس جی راضی کند، جذب نیمار غیرممکن خواهد بود.

 

 

1430244

دیدگاه‌ها