کد خبر : 1633390 | 07 شهریور 1398 ساعت 21:25 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم ها مقابل شاهین مشکل خواهند داشت

صادقی: این توپ‌ها به درد اروپا می‌خورد

شهرخودرو در دومین بازی لیگ نوزدهم هم به پیروزی رسید تا کسب صددرصد امتیازات یکی از صدرنشینان حال حاضر لیگ باشد.

صادقی: این توپ‌ها به درد اروپا می‌خورد

به گزارش "ورزش سه" شهرخودرو در یک بازی پرهیجان وبا نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و شش امتیازی شد. گل اول پدیده در این بازی روی یک ضربه پنالتی و توسط اکبر صادقی به ثمر رسید. کاپیتان شهرخودرو بعد از بازی گفت:« شاهین بوشهر تیم خیلی خوبی است و مربی با دانشی چون آقای ویسی را دارد. بازی سختی با آن ها داشتیم چرا که تیم ناشناخته ای هستند و فکر می کنم همه تیم ها مقابل شاهین بوشهر دچار مشکل شوند.»


او افزود:« ما تمام تلاشمان را در این بازی کردیم و به حریف فشار آوردیم. آن ها هم موقعیت هایی داشتندو ضدحملاتی را روی دروازه ما به وجود آوردند اما خوشبختانه توانستیم روی دو موقعیت به گل برسیم و بازی را اداره کنیم.»


صادقی درباره توپ هایی که مورد انتقاد بازیکنان وتیم ها قرار گرفته گفت:« همه بازیکنان لیگ گفته اند که شرایط توپ ها نسبت به سال قبل خوب نیست. توپ های فصل گذشته بهتر بودند و توپ های امسال سنگین تر هستند. همانطور که آقا یحیی می گفت این توپ مال زمین های اروپایی است که کوتاه و آب خورده هستند. به همین خاطر است که سازمان لیگ به باشگاه ها گفته است که زمین مسابقه را آب بدهند.»


او در ادامه گفت:« ما امسال یک مالک دلسوز داریم و جا دارد از آقای حمیداوی که در این شرایط اقتصادی تیم خوبی جمع کرد، تشکر کنم. تیم ما در ادامه راه حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم بتوانیم به آنچه هدفمان است برسیم.»

دیدگاه‌ها