کد خبر : 1633397 | 07 شهریور 1398 ساعت 21:37 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید گل سوم را به ثمر می رساندیم

گل‌محمدی: استرس زیادی را تحمل کردم

سرمربی شهرخودرو درباره دیدار تیمش می گوید ما می توانستیم با به ثمر رساندن گل سوم بازی خیال خودمان را راحت کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا استرس زیادی تحمل کنیم.

گل‌محمدی: استرس زیادی را تحمل کردم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از برتری تیمش در دیدار برابر شاهین بوشهر در نشست مطبوعاتی به صحبت با خبرنگاران پرداخت. گل محمدی درباره اولین بازی خانگی تیمش گفت: از سه امتیازی که در این بازی گرفتیم خوشحالیم، این نخستین سه امتیاز در بازی های خانگی بود.

 

او ادامه داد: ما پیش از این نیز پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و به بازیکنانم گفته‌بودم حواس‌شان را باید کامل جمع کنند چرا که حریف می تواند از هر بی دقتی آنها نهایت استفاده را ببرد.

 

سرمربی شهرخودرو در ادامه گفت: خوشبختانه ریتم بازی دست ما بود، اگر گل سوم را می‌زدیم قطعا کار راحت‌تری در پیش داشتیم اما خودمان با فرصت هایی که از دست دادیم کار را سخت کردیم و همین که نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم باعث شد تا استرس زیادی به مجموعه وارد کنیم.

 

او درباره به دست اوردن همه امتیازات بازی های لیگ تا پایان بازی های هفته دوم گفت:  از ۲ بازی، ۶ امتیاز گرفته‌ایم و به بازی‌های آینده امیدواریم.

 

گل محمدی درباره دقایق پایانی بازی نیز گفت: ۱۰ ،۱۵ دقیقه آخر باید از گلی که زده‌بودیم محافظت می‌کردیم، ممکن بود گل بخوریم و تلاش‌مان از بین برود. به شخصه استرس زیادی داشتم و مطمئن هستم که این استرس را کل مجموعه داشتند.

 

سرمربی شهرخودرو درباره مصدومیت ستاره تیمش یعنی سروش رفیعی نیز گفت: متاسفانه سروش از ناحیه کتف مصدوم شد و فکر کنم بین ۱ هفته تا ۱۰ روز درگیر مصدومیتش باشد.

 

گل محمدی در پایان به تشکر از هواداران و تیم حریف پرداخت و در این باره گفت: در ابتدا باید از هواداران تیم تشکر کنم. آنها در اولین دیدار خانگی از اول تا آخر از ما حمایت کردند و از همه آنها ممنونیم که برای لحظه ای هم که شده ما را تنها نگذاشتند. امیدوارم آنها از نتیجه به دست آمده راضی باشند.

 

او ادامه داد: باید از تیم شاهین و کادرش هم تقدیر کنم که جانانه بازی کردند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

 

گل‌محمدی در خصوص صحبتش با داور مسابقه نیز گفت: از داور مسابقه تشکر کردم بابت قضاوت خوبی که داشت.

دیدگاه‌ها