کد خبر : 1633420 | 07 شهریور 1398 ساعت 22:06 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی بازهم شرمنده نکونام نشد

کاپیتان اسبق تیم ملی در آخرین ثانیه های بازی موفق شد تا دست خالی ورزشگاه آزادی ترک نکند تا آماده مقابله با سپاهان اصفهان شود.

به گزارش "ورزش سه"، امروزبرخلاف هفته قبل، فوتبال روی دیگرش را به جواد نکونام، بازیکن کاپیتان اسبق تیم ملی نشان داد تا یک بار دیگر او در ورزشگاه محبوبش تسلیم رقیبش نشود.


  امروزدر حالی که طرفداران استقلال خودشان را برای برپایی یک جشن آماده می کردند نکونام با تعویضهایی که انجام داد، اجازه نداد تا دروازه اش برای دومین بار باز شود تاهمچنان امید هایش برای نجات ازشکست زنده بماند  که اتفاقا همین طورهم شد.

 


  نکونام حالا باید بیشترازهمه ممنون امیرحسین باقر پورباشد چرا که امکان داشت درصورت دو شکست متوالی تا حدی موقعیتش در فولاد به خطر بیفتد و حالا او از ورطه نا امیدی با این گل دقیقه 95 به مرد اول دیدار حساس هفته دوم لیگ برترتبدیل شد.


شاید این یک امتیاز، مهم ترین امتیازی بود که نکونام در طول دوران مربی گری اش گرفته است و او  به خوبی قدراین تک امتیاز را می داند. اما زمان زیادی برای شادی ندارد چرا که باید هرچه سریعتر خود را اماده مقابله با سپاهانی کند که برای گرفتن نتیجه در آن دیدار به اندازه کافی انگیزه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها