کد خبر : 1633439 | 07 شهریور 1398 ساعت 23:09 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

لک نبود بالای چهار گل می زدیم؛

قلعه نویی: سپاهان از پارسال بهتر شده است

امیرقلعه نویی از نمایش سپاهان مقابل ماشین سازی ابراز خشنودی کرد ولی می گوید هنوز کیفیت تیمش به چیزی که او در ذهن دارد، نرسیده است.

قلعه نویی: سپاهان از پارسال بهتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان که تیمش موفق شد، دومین پیروزی فصل را با پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه خانگی جشن بگیرد و به صدر برسد، پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد بازی گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز خیلی مهم بگیریم. این بازی برای ما چند حسن داشت. حسن اول سه امتیاز بود. حسن دوم اینکه علی قربانی بالاخره به حقش رسید. پارسال هم گلی که به شهرخودرو زد، همان گل باعث شد ما آسیایی بشویم. شاید اگر خدایی ناکرده آن بازی را آن روز ما می باختیم، پنجم جدول می شدیم. ضمن اینکه کلین شیت کردیم و به صدر جدول بازگشتیم. به هر حال این بازی این چند حسن را داشت.


قلعه نویی با تمجید از تیم رسول خطیبی ادامه داد: به آقای رسول خطیبی تبریک می گویم. واقعا تیمی چغر و بد بدن داشت ولی ما خوشحالیم با توجه به لایه های دفاعی حریف بازی را بردیم. البته اگر بدشانس نبودیم، باید با اختلاف یکی دو سه گل حریف را می بردیم که دقایق آخر اذیت نشویم ولی هنوز با سپاهان مدنظرم فاصله داریم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و همان سپاهانی شویم که همه انتظار دارند. در مجموع نسبت به پارسال بهتریم. گردش توپ، نظرم دفاعی خیلی بهتر شده و چمن هم خیلی خوب شده است. چمن نسبت به بازی با نساجی بهتر شده است.خیلی هم باید دیکته ای صحبت کنیم و حواسمان باشد  (باخنده ).
سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا سخت گیری‌ها برای داشتن بلیت اینترنتی در شهرستان ها بیشتر از تهران بوده است، بیان کرد: خواهشم این است که این موضوع را از آقای تابش بپرسید. به هر حال شاید این درست باشد. این طرف را هم باید ببینیم که اگر فشار بیاورند تا استادیوم ها بهتر شوند، خوب است ولی نگاه هم باید درست شود.


قلعه نویی در پاسخ به این سوال که تیمش اقتصادی بازی کرده و با یک گل برنده شده، توضیح داد: چه فوتبال اقتصادی ای؟ ما این همه موقعیت ایجاد کردیم، پنالتی گرفتیم، 7،8 موقعیت در نیمه دوم داشتیم. فکر می کنم اگر امروز لک نبود، ما بالای سه چهار گل می زدیم. توپ صد در صد محبی را گرفت، پنالتی را گرفت. ما نیمه دوم خیلی کاشته و کرنر زدیم. یکی دیگر از خوبی های تیم ما هم این بود که فکر نمی کنم آنها حتی یک موقعیت 50 درصدی هم داشتند. تیم ما خوب بازی کرد. هم نظم دفاعی خوبی داشتیم، هم گردش توپ و هم ایجاد موقعیت کردیم. این سوال یک مقدار کم لطفی بود.


از قلعه نویی در این مورد پرسیده شد که چه زمانی مصدومان تیمش به شرایط بازی می رسند و اینکه چه زمانی سپاهان شرایط ایده آلی پیدا خواهد کرد: خب ما تمریناتمان را خیلی به موقع شروع کردیم و شاید فرسایشی بودن تمرینات سبب شده تا بازیکنان از نظر ذهنی شرایط خوبی نداشته باشند و حالا هم همانطور که شما گفتید، لیگ تعطیل شد. حسینی، بحیرایی، مهدی زاده و محمد ایران پوریان هم از هفته های آینده آماده می شوند و تیم ما با اضافه شدن این بازیکنان شرایط بهتری پیدا می کند. هر چند حالا هم شرایط خوبی داریم. فکر می کردیم زمان زیادی برای هماهنگی بازیکنان جدید نیاز باشد ولی از آنها تشکر می کنم که خیلی خوب و زود به هماهنگی دست یافته اند.


سرمربی سپاهان در مورد شرایط استنلی کی روش توضیح داد: خب این بازیکن کمی دیر به ما اضافه شد و چون فیزیکی قوی دارد، زمان بیشتری برای آمادگی نیاز دارد. با این حال در نیمه دوم به زمین آمد و تاثیرگذار بود و یک پنالتی هم گرفت. بالاخره روی دفاع حریف فشار آورد و یکی دو هفته دیگر آماده می شود.

دیدگاه‌ها