کد خبر : 1633444 | 07 شهریور 1398 ساعت 23:43 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا من گناهکارم، صفر تومان دریافتی داشتیم؛

اسکوچیچ: صنعت نفت همیشه با 6 امتیاز فصل را آغاز میکند؟!

دراگان اسکوچیچ پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان با اعتراض نسبت به شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان، با کنایه اعلام کرد که تیمش صفر تومان دریافتی داشته است.

اسکوچیچ: صنعت نفت همیشه با 6 امتیاز فصل را آغاز میکند؟!

به گزارش "ورزش سه" دراگان اسکوچیچ مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک تیمش در یکی از دربی های خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری گفت: تا زمانی که بازی مساوی نبود، خوب بودیم ولی بعد از گل، خوب نبودیم و تبریک می گویم به تیم نفت مسجد سلیمان. در نیمه اول وقتی با سیستم لوزی بازی می کردیم، از گوشه ها خوب استفاده می کردیم ولی وقتی سیستم را عوض کردیم، مدافعان نمی توانستند برگشت خوبی داشته باشند. اگر ما از انجام فوتبال امتناع کنیم، این نتیجه طبیعی خواهد بود ولی وقتی گل خوردیم دوباره برای زدن گل به جلو رفتیم. چه کسی می تواند، این را درک کند.


اسکوچیچ در پاسخ به سوالی در مورد عقب کشیدن تیم و دلیل آن بیان کرد: شما هر سال لیگ را با 6 امتیاز شروع می کردید؟! چرا من گناهکارم؟ من هیچ وقت نگفتم تیم من عقب بنشیند.


خبرنگار پس از پاسخ اسکوچیچ سوالش را به این شکل تصحیح کرد. من می گویم شاید مقصر خودمان هستیم که پس از اینکه گل زودهنگام زدیم، عقب کشیدیم. اسکوچیچ گفت: من نمی توانم در این مورد توضیح دهم. بعد از گل بازیکنان از بازی کردن امتناع کردند. 70 سانتر کردند و اگر 70 سانتر روی دروازه شود، یکی باید گل شود.


اسکوچیچ ادامه داد: چطور ما تحت کنترل آنها بودیم؟ زمانی یک تیم تحت کنترل تیمی دیگر است که سه هیچ عقب باشد. نفت مسجد سلیمان تیم خوبی بود ولی ما خودمان وقتی جلو بودیم، اعتماد به نفس زیادی داشتیم. خودم از تیمم راضی نیستم، چون سرد بازی می کردند و دفاع نمی کردند؛ هرگز دفاع خوبی نکردند.


مربی نفت آبادان در پاسخ به این سوال که برنامه اش با توجه به تعطیلی لیگ برای بازیکنان چیست، بیان کرد: ممکن است دو سه روز به آنها استراحت بدهم. ما دو ماه کار کردیم ولی شرایط خوبی نیست و ما باید این را بدانیم. ما اینجا هستیم و می توانیم صحبت کنیم. چهار امتیاز داریم. چهار امتیاز خیلی خوب است، با توجه به شرایطی که در باشگاه داریم با صفر تومان دریافتی. اگر بگویید دریافتی های خارجی ها چطور، می گویم صفر تومان و همینطور جوانان که برای تیم می جنگند. چهار امتیاز ولی بد نیست.


او ادامه داد: من امروز بیش از شما از بازی ناراضی هستم ولی باید صادق باشم؛ مسجد سلیمان شایسته مساوی بود. ما خودمان، خودمان را تحت فشار قرار دادیم و بازیکنان از بازی کردن امتناع کردند.

دیدگاه‌ها