کد خبر : 1633461 | 08 شهریور 1398 ساعت 01:10 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمین و زمان علیه ما شده بود؛

خطیبی: بیشتر از سپاهان موقعیت داشتیم

سرمربی ماشین‌سازی معتقد است حملات آنها جدی‌تر از سپاهان بوده ولی در نهایت شکست خوردند.

خطیبی: بیشتر از سپاهان موقعیت داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: ما تیمی بودیم که از سه موقعیت خودمان استفاده نکردیم ولی سپاهان از دو فرصتی که به دست آورد، یکی را تبدیل به گل کرد؛ معتقد هستم موقعیت اول سپاهان که تبدیل به گل شد، اشتباه فردی بازیکنان‌مان در جای‌گیری در زمان ارسال بود؛ اعتقاد دارم تیم ما شجاعانه و با تمام وجود بازی کرد که به همین خاطر از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

 

او اداهم داد: بازی با این کیفیت در این جو مقابل سپاهان و در زمین حریف قابل تقدیر است ولی مستحق باخت نبودیم. مسابقه‌ای بود که تماشاگران دو تیم از دیدن آن لذت بردند و بیشتر از همه به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود برابر سپاهان بازی کردند.

 

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: به سازمان لیگ، کمیته داوران  و کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم و اهل اعتراض نیستیم ولی قبل از مسابقه با سپاهان اتفاق نادری افتاد که در فوتبال شاهد نبودم؛ به یکباره قبل از بازی آمدند و گفتند نمی‌توانید از دو بازیکنی که در لیست شما هستند، استفاده کنید!

 

خطیبی عنوان کرد: سازمان لیگ نتوانست یک روز بازی ما را به تعویق بیاندازد و فکر می‌کنم به همین خاطر برخی اتفاقات در حال رخ دادن به ضرر ما بود؛ نمی‌دانم دلیلش چه بود ولی وقتی ما لیست بازی را دادیم، به ما گفتند نمی‌توانید از دو بازیکن خود استفاده کنید؛ آمدند به ما می‌گویند نام دو بازیکن شما تیک نخورده است! آنها حتی محروم هم نبودند ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.

 

او عنوان کرد: باید این اتفاقات از سوی کمیته انضباطی و سازمان لیگ مدیریت شود؛ پنالتی را هم دیدید که چطور بود؛ آقای نصیرزاده با چند کارشناس داوری صحبت کرد که همه گفتند پنالتی سپاهان درست نبود؛ ما به نظر داور احترام می‌گذاریم ولی باید کمی دقت کنند تا حق کسی خورده نشود.

 

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: خواهشا در نحوه برگزاری مسابقات و داوری‌ها دقت کنند تا تیمی متضرر نشود؛ دو بازیکن ما هیچ مشکلی نداشتند و محروم نبودند، اما نگذاشتند از آنها استفاده کنیم؛ شاید بخاطر اینکه موافق عقب افتادن بازی نبودیم، زمین و زمان علیه ما شد!

 

خطیبی تصریح کرد: بازی خوبی بود و اعتراض و بحثی نداریم، اما امیدوار هستم در نحوه برگزاری مسابقات و در زمان دیدن لیست‌ها این اتفاقات نیفتد.

 

او یادآور شد: در دقیقه آخر بازیکن ما شوت زد و دروازه‌بان حریف توپ را به کرنر فرستاد، اما داور برای ما کرنر نگرفت؛ همان توپ برگشت و سه کرنر علیه ما شد! اگر آن توپ به نفع ما به کرنر می‌رفت، فشار روی دروازه حریف را حفظ می‌کردیم؛ با این حال داوران قضاوت خوبی داشتند.

 

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند؛ سپاهان قراردادهای میلیاردی دارد ولی این اتفاق در تیم ما نیفتاده است. بازیکنان ما کار بزرگی برابر سپاهان انجام دادند و حتی می‌توانستند یک امتیاز را بگیرند؛ ما سه موقعیت و سپاهان دو موقعی داشت ولی اتفاقات فوتبالی موجب شد سپاهان برنده شود.

دیدگاه‌ها