کد خبر : 1633470 | 08 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: گروه PSG چالش جذابی خواهد بود

توماس توخل سرمربی PSG از همگروه شدن تیمش با رئال مادرید در مرحله گروهی چمپیونزلیگ ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید این تقابل جو خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان ایجاد خواهد کرد.

توخل: گروه PSG چالش جذابی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از آنکه تیمش دیروز در جریان قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال که در شهر موناکو برگزار شد با رئال مادرید، کلوب بروخه و گالاتاسارای همگروه شد از این گروه ابراز رضایت کرد و گفت انتظار دارد رقابت پرچالش PSG در مرحله گروهی به ایجاد جوی خارق‌العاده در لیگ قهرمانان بینجامد.

 

1429413

 

پاری سن ژرمن تا کنون در دسترسی به جام قهرمانی چمپیونزلیگ ناکام بوده و در سه فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتها حذف شده است. PSG پیش از آن هم چهار فصل پیاپی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها راه یافته ولی در آن مرحله حذف شده و از دور رقابتها کنار رفته بود.

 

بعد از انجام قرعه‌کشی دیروز و مشخص شدن گروه PSG، توماس توخل درباره گروه تیمش گفت:" ما در بازی با این سه تیم شاهد سه جو خارق‌العاده در ورزشگاه‌ها خواهیم بود و می‌دانیم که بازی کردن در چنین فضایی فوق‌العاده است. ما مثل هر سال می‌دانیم که برای موفقیت در چمپیونزلیگ باید از همان بازی اول آماده باشیم. ما آماده خواهیم بود و آمادگی‌مان را از همان شروع به نمایش خواهیم گذاشت".

 

ناصر الخلیفی رئیس PSG هم در این باره گفت:" ما با قرعه ساده‌ای روبرو نشدیم ولی این رقابتها چمپیونزلیگ است و ما هر کاری که برای آمادگی هر چه بهتر تیم لازم باشد انجام می‌دهیم".

 

دیدگاه‌ها