کد خبر : 1633481 | 08 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 107.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندو دپورتیوو از آخرین تحولات پرونده نیمار

پیشنهاد، جواب پیشنهاد؛ ادامه دوئل بارسا- PSG

موندو دپورتیوو می‌گوید پاری سن ژرمن بعد از رد پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار، فرمول دیگری به باشگاه کاتالان پیشنهاد داده که برآورده کردنش برای بارسا بسیار دشوار خواهد بود.

پیشنهاد، جواب پیشنهاد؛ ادامه دوئل بارسا- PSG

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو می‌گوید باشگاه PSG بعد از جدیدترین پیشنهاد بارسا برای معامله نیمار، قادر به راضی کردن راکیتیچ و دمبله برای سفر به پاریس و پیوستن به این تیم نشده و به همین خاطر پیشنهاد بارسا را رد کرده و حالا فرمول جدیدی برای انتقال نیمار به بارسا ارائه داده که برآورده کردنش برای کاتالان‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

 

1430472

 

بر اساس این گزارش خبرهای تایید شده حاکی از آن است که  بارتومئو رئیس بارسلونا و ناصر الخلیفی مالک PSG دیروز به مدت نزدیک به یک ساعت در موناکو به صورت مستقیم دیدار کرده‌اند. اما موندو می‌گوید این دو به صورت انفرادی با هم دیدار نکرده‌اند و روبرو شدن مستقیم‌شان در جریان جلسه کمیسیون استراتژیک یوفا و در حضور دیگر اعضای این کمیسیون بوده است. موندو می‌گوید امروز مطلع شده که بارتومئو جلسه دیگری با الخلیفی در موناکو برگزار خواهد کرد که این بار تنها دو رئیس در آن حضور خواهند داشت. این خبر در حالی منتشر شده که هواپیمای بارتومئو دیشب در بارسلونا فرود آمده و گفته می‌شود او قصدی برای سفر دوباره به موناکو ندارد.

 

1430471

 

موندو می‌گوید PSG دیروز با پیشنهاد بارسلونا برای واگذاری راکیتیچ، دمبله و تودیبو بعلاوه 130 میلیون یورو روبرو شده اما به گزارش این روزنامه PSG نتوانسته دمبله و راکیتیچ را برای پیوستن به این باشگاه فرانسوی راضی کند. این گزارش اضافه می‌کند که نزدیکان تودیبو هم دیروز به یک رادیوی اسپانیایی گفتند که او در بارسلونا راضی است و قصد ترک این تیم را ندارد. به همین خاطر بوده که PSG در نهایت پیشنهاد بارسا را رد کرده.

 

ادعای امروز موندو دپورتیوو این است که بعد از آن مذاکره‌کنندگان PSG پیشنهاد جدیدی به بارسا ارائه کرده‌اند. این پیشنهاد پرونده نیمار را همچنان باز نگه داشته چرا که PSG می‌توانست دیروز بعد از رد پیشنهاد بارسا آخرین جواب منفی را به باشگاه  کاتالان بدهد و پرونده را مختومه اعلام کند.

 

موندو می‌گوید بارسلونا ظرف امروز و فردا پیشنهاد PSG را بررسی خواهد کرد تا امکان پاسخ به آن را تحلیل کند. ولی روزنامه اسپانیایی می‌گوید به نقل از منابع خود دریافته که با توجه به زمان اندک باقیمانده تا پایان فرصت نقل و انتقالات، شرایط مالی- اقتصادی بارسلونا و درخواست سنگین PSG که پاسخ دادن به آن برای بارسا بسیار دشوار خواهد بود، در حال حاضر جو بدبینی در بارسلونا حاکم است.

 

این در حالی است که گفته می شود به جز بارتومئو اکثر مدیران بارسا در شرایط فعلی دیگر با انتقال نیمار به این تیم موافق نیستند چرا که معتقدند با توجه به شرایط PSG این انتقال بار مالی سنگینی به باشگاه وارد کرده و ورود نیمار هم می تواند در درون بارسا به تنش های داخلی منجر شود.

 

اما بارتومئو بر انتقال نیمار به باشگاه اصرار دارد و در حال حاضر عملا یک تنه برای عملی شدن این انتقال تلاش می کند. منابع نزدیک به بارسلونا می گویند بارتومئو عزم خود را برای انتقال ستاره برزیلی به نوکمپ جزم کرده و معتقد است هنوز چیزی به پایان نرسیده و زمان باقی مانده تا دوشنبه برای هر اقدامی کافی است. 

 

دیدگاه‌ها