کد خبر : 1633484 | 08 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تسلیت بارسلونا به لوئیز انریکه

بعد از اعلام رسمی درگذشت دختر 9ساله لوئیز انریکه، باشگاه بارسلونا این ضایعه را به انریکه تسلیت گفت و چندین نفر از ستاره‌های بارسا نیز پیامهای تسلیتی خطاب به او منتشر کردند.

پیام تسلیت بارسلونا به لوئیز انریکه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با انتشار پیامی درگذشت دختر 9ساله‌اش را اعلام کرد سیلی از پیامهای تسلیت و همدردی با او منتشر شد. باشگاه بارسلونا هم برای تسلیت به انریکه پیش‌قدم شده و در حساب توییتر رسمی باشگاه به او تسلیت گفت. ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا و چندین نفر از ستاره‌های بارسا نیز پیامهای تسلیت جداگانه‌ای خطاب به سرمربی سابق این تیم منتشر کردند.

 

1430479

 

باشگاه بارسلونا در حساب توییتری رسمی خود نوشت:" ما به لوئیس انریکه و خانواده‌اش در این لحظات دشوار تسلیت گفته و به آنها ادای احترام می‌کنیم".

 

1430480

 

بارتومئو هم در پیام تسلیت خود نوشت:" باشگاه بارسلونا به لوئیس انریکه، همسرش و خانواده‌اش در این لحظات دردناک تسلیت گفته و حمایت کامل خود را از آنها اعلام می‌کند. همه اعضای بارسلونا به خاطر از دست دادن شانا بسیار متاسف هستند. به خانواده مارتینز کویِی تسلیت گفته و به آنها ادای احترام می‌کنیم".

 

جرارد پیکه، لیونل مسی، لوئیس سوارز، سرخی روبرتو و سرخیو بوسکتس از دیگر ستاره‌های بارسا بودند که به  سرعت به این خبر تلخ واکنش نشان داده و پیامهای تسلیتی خطاب به لوئیز انریکه منتشر کردند.

 

دیدگاه‌ها