کد خبر : 1634524 | 12 شهریور 1398 ساعت 16:15 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی اسپانیا:

لوئیز انریکه برگردد، جایم را به او می دهم

روبرت موره نو سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود گفت که اگر روزی لوئیس انریکه بخواهد برگردد، جای خود را به او خواهد داد.

لوئیز انریکه برگردد، جایم را به او می دهم

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال اسپانیا چند روز پیش با خبر مرگ دختر 9 ساله لوئیس انریکه مارتینز در شوک فرو رفت. شانا مارتینز به دلیل سرطان در سن 9 سالگی از دنیا رفت تا سرمربی سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا با یک تراژدی بزرگ مواجه شود. او که به دلیل بیماری دخترش از هدایت اسپانیا کنار رفته بود، احتمالا تا مدت ها قادر به حضور در فوتبال نباشد.

روبرت موره نو دستیار انریکه در تیم ملی اسپانیا که حالا جای او را گرفته، امروز در نشستی خبری عنوان داشت که اگر انریکه روزی بخواهد برگردد، از سمت خود به نفع او کنار خواهد رفت.

 

 

1427963

 

 

موره نو گفت:« هفته دشواری را پشت سر گذاشتیم اما باید در تیم ملی یک شادی کوچک ایجاد کنیم در حالی که همه از اتفاق رخ داده برای لوئیز انریکه متاثر هستیم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم.»

 

بازگشت لوئیس انریکه:« می دانم لوئیز روزهای سختی را سپری می کند و الان زمان درستی برای مطرح کردن چنین چیزی نیست ولی من همیشه از کار کردن با او احساس غرور می کردم و مهمتر اینکه دوستی صمیمانه ای بین مان وجود دارد. اگر روزی او بخواهد به تیم ملی برگردد، من از سمتم کنار می روم و بار دیگر دستیارش خواهم شد.»

 

سبک تیم ملی اسپانیا:« مثل همیشه می خواهیم توپ در اختیار ما باشد. برای اینکه فضاهای خالی را پیدا کنید، گاهی مجبور می شوید 10 تا 15 پاس به یکدیگر بدهید. وقتی توپ در اختیارمان نیست، استرس می گیرم؛ به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را بازپس بگیریم. هر حرکتی از سوی تیم باید با یک شوت و یک ضربه به دروازه تمام شود.»

 

 

1414015

 

دیدگاه‌ها