کد خبر : 1633560 | 08 شهریور 1398 ساعت 15:45 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی: در بوشهر یقه همه تیم ها را می گیریم

وینگر خوزستانی تیم شاهین می گوید دو بازی با تیم هایی که فصل قبل سهمیه آسیایی در ابتدای مسابقات داشتند، بسیار سخت بود.

مالکی: در بوشهر یقه همه تیم ها را می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی هافبک رامهرمزی تیم شاهین شهرداری بوشهر روز گذشته موفق شد تا به زیبایی دروازه تیم شهر خودرو را باز کند، گلی که اما منجر به امتیازی برای تیم ویسی نشد.

 

حسین مالکی در گفت و گو با ورزش سه، درباره بازی گفت: ما می خواستیم نتیجه بازی قبل را جبران کنیم اما متاسفانه خیلی زود اخراجی دادیم و گل‌خوردیم، وقتی بازی را به تساوی کشاندیم اما ۱۰ نفره بودن اذیتمان کرد و شکست خوردیم. از هواداران عذرخواهی می کنم و انشالله در دیدارهای بعدی بتوانیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم و بوشهری های خونگرم را خوشحال کنیم، البته نباید از این موضوع گذشت که تیم پدیده بسیار با کلاس و روان فوتبال بازی می کرد.


وینگر سابق فولادخوزستان ادامه داد: مطمئن باشید اگر ما ۱۱ نفره بودیم دست پر از بازی برمی گشتیم، در بازی با سپاهان هم اگر از موقعیت های مان در ۲۰ دقیقه اول استفاده می کردیم، نتیجه عوض می شد. تیم خوبی داریم و مطمئن باشید این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد و در بوشهر یقه همه تیم ها را می گیریم.


مالکی درباره گل فوق العاده اش گفت: راستش را بخواهید من یک لحظه دروازه را دیدم و تصمیم گرفتم تا شوت کنم، توپ همان جایی رفت که دلم می خواست، فصل قبل هم یک گل این چنینی به کارون اروند خرمشهر زده بودم و امیدوارم گلزنی هایم مداوم اما با امتیاز باشد، چرا که گل دیروزم تلخ بود.

 

بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: مشهد شهر شانس من است، من تا کنون ۳ بار در این شهر به میدان رفته ام و در هر سه بازی گل‌زده ام، یک بار برابر ابومسلم و دوبار ‌برابر شهر خودرو. البته ما در قرعه شانس نیاوردیم و فشار زیادی به ما در دو هفته اول و بازی با تیم های اسیایی امد و هواداران مطمئن باشند جبران می کنیم.

 

دیدگاه‌ها