کد خبر : 1633569 | 08 شهریور 1398 ساعت 16:17 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

زوج دفاعی پیکان به دنبال جبران برابر نساجی

دو مدافع میانی پیکان کار سختی برابر نساجی در هفته دوم لیگ برتر پیش رو خواهند داشت و باید دید در قائمشهر موفق عمل خواهند کرد یا خیر.

زوج دفاعی پیکان به دنبال جبران برابر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، پیکان برخلاف انتظار در دیدار هفته اول برابر شهر خودرو نتوانست موفق عمل کند و با شکست خانگی به کار پایان داد. در این دیدار شهر خودرو روی اشتباهات خط دفاعی پیکان، خصوصا در سمت راست این تیم به خوبی صاحب موقعیت شد و توانست دروازه شیخ ویسی را برای دو بار باز کند.


اکنون پیکان در حالی در هفته دوم راهی قائمشهر شده تا در جدال برابر نساجی قرار گیرد که حریف از مهاجمان باانگیزه‌ای همچون محمد قاضی سود می‌برد. در این بازی اما کار پیکان خصوصا در خط دفاعی سخت‌تر خواهد بود و شاگردان رضا مهاجری با انگیزه پیروزی در اولین دیدار خانگی برابر آنها قرار خواهند گرفت.


میلاد شیخی و حجت حق وردی دو مدافع میانی پیکان در این بازی امیدوارند با تمرکز بالا و بدون اشتباه در قلب دفاعی حریف را در دستیابی به هدف خود ناکام بگذارند. حق وردی که در فصل گذشته در بیشتر دیدارهای این تیم نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود و توانسته بود رضایت کادرفنی را در بخش دفاعی جلب کند، در این فصل میلاد شیخی سلیمانی را نیز به عنوان هم‌تیمی‌تازه وارد در کنار خود می‌بیند. مدافع فصل گذشته سپیدرود که در این فصل پیراهن پیکان را بر تن کرده و باید دید قادر به نمایش موفق در جدال برابر نساجی خواهد بود یا خیر. بازیکنی که از جدال فصل گذشته مقابل نساجی خاطره تلخی در ذهن دارد و با اخراج از زمین مواجه شد تا تیمش با 10 نفره شدن پیروزی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها