کد خبر : 1633651 | 08 شهریور 1398 ساعت 21:39 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی خوبی از آب درنیامد؛

صادقی: فردا در جلسه با ویلموتس هستم

مربی تیم فوتبال سایپا می گوید تعطیلی لیگ باعث می شود، شرایط بازیکنانش دستخوش تغییر شود.

صادقی: فردا در جلسه با ویلموتس هستم 

 به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار برابر گل گهر که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: باید در زمین خودمان دنبال برنده شدن باشیم ولی موقعیت های زیادی ایجاد نکردیم. چند ضدحمله خوب داشتیم و به خصوص در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم. در مجموع فکر می کنم بازی خوبی از آب درنیامد و بیشتر درگیرانه بود. به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم و مهم این است که تمام بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند و بازی کردند.


از صادقی در مورد عدم حضور سلیمانی پرسیده شد که صادقی بیان کرد: خب سلیمانی اگر دقت کرده باشید، بعد از گلی که در بازی قبلی زد مصدوم شد و نمی خواستیم روی او ریسک کنیم؛ پس او را در 30 دقیقه پایانی بازی دادیم.


صادقی در مورد کیفیت زمین پاس قوامین گفت: کیفیت اصلا خوب نبود و بازیکنان راضی نبودند. امیدوارم در دو هفته ای که لیگ تعطیل است، شرایط بهتر شود.


سرمربی سایپا در مورد تعطیلی لیگ افزود: خب خیلی سخت است که لیگ تعطیل شود و شرایط بدنی بازیکنان را خوب نگه داریم ولی ما سعی می کنیم اردویی سه چهار روزه داشته باشیم تا تیم را از نظر بدنی در شرایط خوبی نگه داریم.


صادقی که روز آینده به همراه سایر مربیان لیگ برتری میهمان ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است تا نقطه نظراتش را با آنها به اشتراک بگذارد، در مورد این جلسه توضیح داد: امیدوارم جلسه خوبی باشد و مربیان بتوانند نظراتشان را با آقای ویلموتس به اشتراک بگذارند و در نهایت تیم ملی قوی ای داشته باشیم. امیدوارم مثل دوره های قبل به جام جهانی برویم و اینبار بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

دیدگاه‌ها