کد خبر : 1633690 | 08 شهریور 1398 ساعت 23:13 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شدید کیه لینی در تمرینات امروز یووه

باشگاه یوونتوس اعلام کرد که جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه این باشگاه، در تمرینات امروز این تیم دچار پارگی لیگامنت داخلی زانوی راست شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مصدومیت شدید کیه لینی در تمرینات امروز یووه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک هفته از رقابت های این فصل سری آ سپری شده، به نظر می رسد که تیم مائوریتسیو ساری با مشکل بزرگی مواجه شده است و برای مدتی طولانی یکی از مدافعان اصلی اش را در اختیار نخواهد داشت.

مدت دقیق دوری کیه لینی از میادین بعد از جراحی مشخص خواهد شد اما با توجه به نوع مصدومیت، او حداقل 3 ماه نمی تواند یووه را همراهی کند.

در بیانیه باشگاه یوونتوس آمده است:" در تمرینات امروز، جورجو کیه لینی دچار پیچ خوردگی زانوی راست شد.

 

1430750

 

تست های اولیه در مرکز پزشکی باشگاه نشان داد که او دچار پارگی لیگامنت داخلی شده است. او در چند روز آینده باید تحت جراحی قرار بگیرد."

یوونتوس در هفته دوم در دیداری حساس مقابل ناپولی قرار می گیرد و غیبت کیه لینی در این دیدار ضربه بزرگی برای تیم ساری خواهد بود. انتظار می رود با این اتفاق، انتقال احتمالی دانیله روگانی به رم لغو شود؛ ضمن اینکه مریح دمیرال، مدافع ترک یوونتوس نیز با این شرایط حداقل تا ژانویه در این باشگاه خواهد ماند.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی سری آ روز دوشنبه بسته خواهد شد و یوونتوسی ها زمان زیادی برای خرید یک مدافع میانی در اندازه های کیه لینی ندارند.

دیدگاه‌ها