کد خبر : 1633702 | 09 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آرسنال به مسوت اوزیل نیاز دارد

درحالیکه آرسنال برای دربی فردای شهر لندن مقابل تاتنهام آماده می‌شود سرمربی این تیم با اشاره به احتمال حضور مسوت اوزیل در این بازی می‌گوید آرسنال به او نیاز دارد.

امری: آرسنال به مسوت اوزیل نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه مسوت اوزیل برای اولین حضور خود در ترکیب آرسنال در فصل جدید لیگ برتر جزیره در بازی فردای توپچی‌ها مقابل تاتنهام آماده می‌شود اونای امری سرمربی آرسنال می‌گوید این تیم به اوزیل نیاز دارد و او را در اوج آمادگی می‌خواهد.

 

1430759

 

مسوت اوزیل بعد از آنکه در تور پیش‌فصل آمریکای آرسنال نمایش‌های خوبی داشت و هواداران این تیم را به خود امیدوار کرد در شروع فصل جدید لیگ برتر چه در داخل زمین و چه در بیرون از زمین با مشکلات عجیب و غریبی روبرو شد. درگیری او و هم‌تیمی‌اش سئاد کولاسیناچ با اشرار در شهر لندن موجب شد اوزیل برای چند بازی از فهرست  آرسنال کنار گذاشته شود و تا اینجای لیگ برتر موفق به حضور در ترکیب آرسنال نشود.

 

درحالیکه انتظار می‌رود اوزیل فردا در دربی شهر لندن، بین آرسنال و تاتنهام اولین بازی فصل خود را انجام دهد اونای امری درباره او گفت:" مسوت اوزیل. من به او پیامی دادم که اینجا دوباره در برابر شما خبرنگاران تکرار می‌کنم: ما به اوزیل نیاز داریم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ما به اوزیلی نیاز داریم که در تمرینات بدون فراز و نشیب حضور داشته باشد و در تک‌تک بازی‌های آرسنال در دسترس ما باشد. هفته پیش او در بازی مقابل لیورپول 100درصد آماده نبود. ولی این هفته با هر تمرین دارد بهتر می‌شود و به نظرم از نظر فیزیکی حالا وضعیت بهتری دارد. او به حضور در میدان و کمک به ما نزدیک‌تر شده است".

 

امری در ادامه گفت:" ما به اوزیل نیاز داریم چون او در تیم ما بازیکن متفاوتی است. ما به او نیاز داریم، به اوزیلی که در دسترس ما باشد و بتواند با کیفیتش به ما کمک کند".

 

دیدگاه‌ها